Helemaal gelukkig

Vandaag echt een superaankoop gedaan waar ik helemaal gelukkig mee ben. Er was hier vandaag rommelmarkt in het dorp en ben daar even wezen snuffelen. Toen stuitte ik op een Litaf meerijdstoeltje/plankje voor achter de kinderwagen. Is zeg maar een plankje waar je zowel op kan staan als zitten wat me wel zo prettig lijkt voor Rens. Nu eerst nog zwanger raken natuurlijk, maar we hopen dat het snel raak is.
Die dingen kosten nieuw zo,n 120 euro en ik heb hem nu voor slechts 5 euro. En zo te zien is hij nog amper gebruikt. Maar waar ik helemaal happy mee was is dat hij achter alletwee onze kinderwagens past. Klinkt een beetje overdreven maar dat valt best mee. We hebben namelijk zo’n antieke kinderwagen waar ik nog steeds helemaal verliefd op ben. had eigenlijk niet gedacht dat hij daar achter zou passen. Was dus helemaal blij, onze eventuele volgende kan daar ook gewoon in. Wel zo fijn want die bakken zijn echt veel groter als van de modernere en dat was hier geen overbodige luxe. We hebben nog een andere wagen en dat is zo’n combinatie van kinderwagen met bak en een zitgedeelte wat er ook op kan.
Die hebben we via marktplaats aangeschaft toen onze wandelwagen het begaf. Toen hebben we gelijk zo’n ding gekocht waar de maxicosi op kon want dat bleek toch ook wel erg handig. Niet dat deze wagen niet mooi is maar ik ben echt verliefd op ons ouderwetse exemplaar. Ben dus helemaal blij. OOk voor de volgende dus de ouderwetse wagen voor in het dorp en de nieuwerwetse voor mee in de auto.
Voor de rest heeft deze mamma Rens natuurlijk weer veel te veel verwend. Heb ook nog een bolderwagen een little tikes wipwap een kralenspriraal een speeltje waar je balletjes met een hamer door het gaatje moet slaan en een spelltje van bob de bouwer gekocht voor hem. Oh ja en ook nog een grasmaaiertje. Lang leve de rommelmarkt dus want anders was deze koopzieke mamma allang arm geweest vrees ik. Neem me iedere keer voor om wat minder voor hem aan te schaffen want wil hem ook niet verpesten natuurlijk. Maar ja het is natuurlijk wel onze eerste dus ontkom je daar ook weer niet aan en veel dingen hoef je natuurlijk maar een keer aan te schaffen.
Kan niet wachtten tot Rens buiten kan gaan spelen. Staat zo ongeveer een complete seeltuin op zolder voor hem. Daar stond namelijk ook al een zandbak, een glijbaan, een schommel. en een looptrekkertje voor hem. Nu nog kijken waar ik dat in ons ietwat kleine tuintje ga laten. Ik denk dat Marco die maar eens grondig moet gaan reorganiseren want anders breken we straks onze nek over al het speelgoed in de tuin( zoals momenteel ook in huis eigenlijk)

groetjes Ramona

hahaha nou jullie hebben flink je best gedaan, de zolder is al een speeltuin voor rens
maarre van dat meerijd plankje zijn die ZO duur ja?? tjee zou dat ook niet nieuw kopen dan,
rijco zou zeggen: maak er zelf wel 1
maar jij hebt in ieder geval maar 5 euro betaald en dat heb je goed gedaan meid!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Das pas leuk winkelen!! Leuk zo’n rommelmarkt hoor!

Lang leve rommelmarkten in het dorp!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

ik heb ook zin om te shoppen.

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

wauw hey heb jij ff geluk met dat ding! K zocht ook zo’n ding en zelfs op mp zijn ze peperduur!
Hey meis geniet met je mannetje van de leuke dingetjes!
Vandaag was al heerlijk weer, hopen dat het nu een beetje doorzet!
Liefs

Heerlijk rommelmarkten

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Inderdaad scheelt een heleboel centjes en zo kunnen we toch een hoop leuke dingetjes voor Rens aanschaffen. vind het nog leuk ook om zo naar koopjes te speuren. En Rens merkt het verschil toch niet, die is nu nog overal blij mee.

groetjes Ramona

Ja, die dingen zijn stikduur. Ik hoop dat mijn zus 'm nog heeft. Ze maken ook echt alles duur wat met kinderen te maken heeft, zo van: dat hebben mensen toch nodig, we maken het lekker duur! Jij had dus een superkoopje! Ik ben jaloers, haha! Fijn gevoel he, als je echt veel geld hebt bespaard!

Groetjes Rainbow, trotse mama