Hallo,
even een topic hoor, ik heb het namelijk helemaal gehad!!!
Zoals sommige van jullie gelezen hebben is mijn zoon ziek…
En het gaat nog niet beter!!!
Antibiotica spuugt hij uit, drinken doet ie niet meer, en nog steeds flinke diarree…
Gisteren moest ik 's ochtends met hem naar het ziekenhuis puur voor controle, ze zagen aan hem dat hij ziek was, en dat hij lichtelijk uitgedroogd is…
Ze zeiden, dat als het niet goed ging, dat ik gewoon terug mocht komen…
's middags heeft hij 2 uurtjes geslapen, en daarna was het alleen maar huilen en niks willen drinken oid…
Hij zat alleen maar op schoot en was zo bleek als een lijk…
Wij dus terug gegaan naar het zh en weer naar de spreekkamer gestuurd…
De arts kwam aan met wat ranja in een beker en in een fles…
Proberen iets te drinken, en ja hoor meneertje dronk weer een beetje…
Natuurlijk hartstikke goed!!!
Dus wij werden weer naar huis gestuurd…
's avonds tijdens het eten, spuugde hij alles er weer uit!! HELP!!!
Dus wij weer bellen naar de huisartsenpost, en we mochten komen…
De arts daar weer naar het zh gebeld, maar we werden weer naar huis gestuurd omdat hij wel “vrolijk” was, maar we moesten hem goed in de gaten houden en als hij vandaag ( vanmiddag ) nog niet geplast heeft moesten we weer bellen…
Nu slaapt hij al 3 uur!!! en nog steeds is hij zo bleek…
Het uurtje dat hij wakker was, heeft hij grotendeels op schoot doorgebracht en als hij van schoot af was zat hij om de kleinste dingen te jammeren…
Ook zat hij vanmorgen helemaal onder de diarree… ( geelkleurig )
Dit is toch niet gezond??? hoever moet et gaan dat er eens wat gedaan word???
Ik ben echt helemaal gesloopt!!!
Ik ben zo bang dat er toch wat ergs aan de hand is, zonder dat die hele artsen niks door hebben omdat ze behalve luisteren en in de oren kijken niks doen…
Ppff ik voel me echt moedelooss…
We waren woensdagavond ook al naar de spoed geweest, worden we eerst weggestuurd omdat het niet via de ha was gegaan en wouden ze ons niet helpen…
Vervolgens lopen wij kwaad weg, en zouden we naar een ander ziekenhuis in de stad gaan, werden we achterna gerend door een arts, met het verhaal dat ze toch wel even wou weten wat er aan de hand was en waarvoor we hier naar toe zijn gegaan… Ik heb gejankt op die hele gang!
Normaal zou ik me doodschamen, maar ik ben gewoon zo kapot dat ik echt nu niet weet wat ik nog moet als die hele artsen je nooit serieus nemen…
Ik ben misschien jong moeder maar dat neemt de zorgen over een ziek kind toch niet extreem, en ik doe het toch goed?
Ik maak hem echt niet expres ziek ofzo…
Er zit gewoon iets in hem wat hem doodziek maakt… kunnen ze dat dan niet onderzoeken?? wat voor mensen zijn dat???
Sorry hoor, ik moet even mijn hart uitstortten…
Ppff… we moeten maar zien hoe het verder gaat vandaag…
Nathanael is van 10-06-09