Helemaal de balen heb

van mijn cv ketel. Toen we hier 4 jaar geleden kwamen wonen is er een nieuwe HR ketel geplaatst. Na 2 jaar moest er een printplaat vervangen worden. We zaten toen ineens in october zonder cv en gelukkig hadden ze nog 1 printplaat want er bleek een productiefout in 900.000 ketels te zitten en die van ons was er 1 van. Nu twee jaar later heeft hij een eigen leven. We hebben af en toe warm water en aanslaan om het huis te verwarmen heeft ie vanaf vandaag helemaal opgegeven. Afgelopen donderdag is er een monteur geweest en die wist wat het was, er moest een sensor vervangen worden. Voor mijn gevoel klopte het niet, maar goed wat weet ik er nou van. Het hele weekend kwakkelde hij weer, maar het was te doen. Maandag gaf ie helemaal geen sjoege meer en morgan is zelfs haar jas aan gaan doen zo koud had ze het en ze wilde met sokken aan slapen. Mervin heeft meteen gebeld en er is een andere monteur gekomen. Die heeft eerst telefonisch zijn collega uitgescholden hoe hij het in zijn hoofd gehaald had om er maar vanuit te gaan dat het alleen maar een sensor was. Ik had per slot van rekening precies verteld wat de cv deed of niet deed. Hij heeft de pomp vervangen en er moet een wisselaar vervangen worden, maar die hadden ze niet op voorraad. Mervin is inmiddels gebeld door de fabrikant zelf en die komen nu vrijdag zelf langs, Alleen nu slaat er niks meer aan. Ik durf nu Morgan niet eens te douchen uit angst dat ze onder een ijsstraal terecht komt. En dat ze daarna niet meer opwarmt omdat ze cv niet aanslaat. Gelukkig zit ze op de dag op het kdv en morgen vul ik maar even der oude badje kookend water aangelengd met koud. Helaas is het contact met de buren niet zo goed dat ik ons daar even kan douchen.

Groetjes,

Michèle

Getsie zeg En dan tot vrijdag moeten wachten?? Schandalig gewoon.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Ja daar kan de onderhoudsservice ook niks aan doen. De fabrikant zei ook al we hebben het stervensdruk, ja niet zo gek als als die dingen het nu gaan begeven.

Groetjes,

Michèle

Anders kom je maar even hier langs hoor Wij hebben het in ons vorige huis gehad. Was een huurhuis dus de kosten waren gelukkig niet van ond maar er bleek een lek in de leiding onder de grond te zitten onder het huis van 3 buren verderop. Nou wat een drama was dat zeg. Hopen dat het na vrijdag opgelost is en je weer een lekker warm huisje hebt

@ Mellanie, dank je. Ik kan gelukkig als het echt moet op mijn werk douchen, maar dek dat we het wel even voolhouden, dan maar kattenwasjes nu. Maar ik vind geen warmte ook niks nu.

Groetjes,

Michèle

nouja zeg wat een gedoe!
ik snap je angst hoor dat je haar niet durft te douchen op deze manier. pff en tot vrijdag wachten? ik snap dat niet…oke dat ding is niet op voorraad maar dan rijden ze toch ergens heen waar ze het wel hebben?!
succes meid met wassen enzo. is echt niet normaal…

@ Inge ik heb zo’n idee dat alles het aan het begeven is van dat bouwjaar dus dan zal het wel uit het buitenland moeten komen…

Groetjes,

Michèle

ja pff… dat is ook weer zoiets.
je kunt dus helemaal niks… geen familie in de buurt wonen? je moet je toch kunnen douchen en wassen op zijn minst?

Jee, dat is ook een toestand. Dat het maar heel snel vrijdag mag zijn!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

@ mriek inderdaad en dat ze 's middags komen en niet later op de avond of zo.

Groetjes,

Michèle