Helemaal blij!

Hey meiden,

Onze ventje sliep altijd in een puckababy! Het was echt tijd dat hij nu zonder ging slapen… Moets ook wel hij is inmiddels ook al 7 maanden!Zat er zo tegen op bang dat het niet zo lukken…

Van het weekend moest ik het toch proberen
Ik dacht maar dat ik meteen alletwee z’n armen eruit zou halen. Mocht dat niet werken dan maar 1 voor 1.
Maar Meneertje heeft gewoon het hele weekend in een gewone slaapzaak geslapen! Alleen de eerste nacht moest ik er twee keer uit voor tut maar daarna niet meer! Maar wel lekker doorgeslapen van 20.00-07.00 alle drie de nachten! JIPPIE!!! Hopelijk blijft hij het volhouden

Ben zo BLIJ!!
liefs

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

heey

wat super joh!!!
geniet ervan!

groetjes wendy

Lilypie 1st Birthday Ticker

Goed hoor zo zie je maar weer als je ergens tegen opziet gaat het vanzelf en de dinge nwaarvan wij denken dat gaat wel die leveren dan vaak wel problemen op

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Super …!! kan me je gevoel heel goed voorstellen…

fijn hoor meid!
hopen dat ie het vol houd!!

groetjes!!

karin

Wat super dat het zo goed gegaan is.

Wat kunnen ze je idd soms verbazen he! Dan denk je dat iets moeilijk is en dan gaat het goed en andersom ook.

Ik blijf voor je hopen dat het goed blijft gaan.

Groetjes,
Sandra

echt super fijn ! ik weet hoe je je moet voelen nu! ik was ook opgelucht toen rico eindelijk niet meer in zn doek sliep maar gewoon in een slaapzak…en dat is nog zachtjes uitgedrukt! echt heerlijk! geniet ervan, enne hier werkte alles kwa verandering… als ik het maar niet in een sprong uit probeer

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Oh lekker hoor, enne zo zie je maar het kan alleen maar meevallen

Groetjes,

Michèle

Wat goed zeg en wat zullen jullie trots zijn, haha

Hier gaat het helaas wat minder voorspoedig, maar we blijven doorzetten!

Zet 'm op Saro! Ooit komt het goed!

En wat fijn kikie! Dat blijft vast wel goed gaan.

Groetjes!

TOPPIE ZEG! Je was nog zo bang dat het niet zou lukken en dan slaapt je mannetje gewoon supergoed in de slaapzak! Echt fijn! Hopelijk houdt ’ ie het vol! Is ook een opsteker voor Saro en Dani, die volgens mij wel nog ingebakerd ligt. Misschien lukt het bij hem ook wel heel goed? Julia had meer tijd nodig, maar nu doet ze het ook prima!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Wat super Kiki dat het zo goed gaat.

Enne Saro, we hopen met je mee dat het bij jullie ook snel goed gaat komen.

Voor je het weet slaapt hij ook heerlijk zonder ingebakerd te worden.

Groetjes,
Sandra

haha meiden dank jullie wel!!!
We blijven het gewoon proberen. Dani zit nu volgens mij ook midden in zijn sprong, dus slapen overdag gaat zo ie zo wat moeizamer…ik probeer op dit moment nog steeds 2 slaapjes met 1 armpje eruit en als hij straks uit zijn sprong is dan proberen af en toe met slaapzakje.
Komt vanzelf goed (zegt ik nu dapper )
To be continued…

En Saro je hebt nog tijd toch Hier ook pas uiteindelijk bij 7 maanden gelukt!

Liefs

Precies!!
Slaapt Jesse nog steeds goed?
Stop jij zijn armpjes helemaal strak onder de dekentjes of laat je ze gewoon boven de dekentjes?

Vanacht ging het goed gelukkig en nu ligt hij ook vredig te slapen…
het duurt alleen wat langer voordat hij in slaap valt.

Maar ik stop idd z’n armpjes onder de deken maar dat is altijd maar voor korte dur hoor meteen weer erbovenuit en z’n speen of kikker pakken…
Laat hem altijd even brabbelen en dan valt hij wel in slaap.had niet gedacht dat ik dit zou zeggen maar het komt echt wel goed hoor!
Bij een vriendin van mij heeft haar dochtertje zelf tot 9 maanden in de puckababy geslapen…
En die slaapt nu ook zonder

liefs

Ps: heb je hyves? ben we benieuwd naar een fototje van Dani

Oh dan heb ik nog 5 maanden

Ik denk dat het er op dit moment ook mee te maken heeft dat hij in een sprongetje zit.

Nee, ik heb geen Hyves, dus daar kan ik Dani niet aan je showen, haha. Heb bewust op geen foto op het forum. Mijn vriend vindt het geen prettig idee om een foto op internet te plaatsen.

kikie ik kan je wel een foto per mail sturen

Is goed hoor! Leuk

Liefs

haha…nou hier een a-technische muts dus het lukt me niet om het fotootje te versturen. Weet niet hoe ik die foto moet toevoegen