Heleen? (Jaaa, Justin is geboren!)

Heleen? (of Ed)
Hoe was het vanmiddag om 14.00 uur bij de gynaecoloog??
Mocht je nog een nachtje naar huis of hebben ze je meteen gehouden?
En hoe laat staat de keizersnede gepland morgen?

(helemaaaal niet nieuwsgierig hoor, hihi. Gewoon erg belangstellend/meelevend )

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Gewijzigd door - Bieb op 25 Oct 2005 22:44:58

ik kom je ff via deze topic heel veel suc6 wensen en we horen het morgen wel

zet hem op he meis

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Joehhhhhhh hier ben ik weer
Ben nog lekker en nachtje thuis gelukkig
Morgen om half 11 moet ik me melden en om 14.00 staat de keizersnee gepland
Ik was zo opgelucht dat ik naar huis mocht
Ik ben totaal niet zenuwachtig (echt niet hoor)
Ik heb er super veel zin in (gek eigenlijk he haha het is toch best een grote ingreep en ik heb er zin in wat die hormonen allemaal al niet met je doen hahaha)
Zal tegen Ed zeggen dat hij hier op deze topic morgen maar ff moet vertellen hoe het is gegaan en als het mogelijk is een foto moet plaatsen voor jullie
En ik hoop zelf zo snel mogelijk weer lekker te kunnen te ikkebennen
Zal jullie best missen
Alvast bedankt voor de steun die jullie me de afgelopen maanden hebben gegeven
en tot snel
Dikke knuffel voor iedereen

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Ohhh waar is ze??? Spannend…

Groetjes Nathalie & Co

nou heleen en ed natuurlijk heel veel sterkte morgen en zal aan jullie denken
en knuffels voor robin .en hoop dat de bevalling spoedig verloopt STERKTE

groetjes marielle mama van
10-10-01

Veel succes morgen en geniet er van!
Klinkt stom, maarja, je gaat nu toch je kindje zien

Groetjes Mim

succes morgen

groetjes ingrid

Wat fijn dat je helemaal niet nerveus bent joh!
Vind je het nou geen “raar” idee, onwerkelijk, dat je morgenmiddag jullie kleine manneke in je armen hebt?
We horen dan morgen wel van Ed hoe het gegaan is.
Spannend hoor!
En jou spreken we dan wel weer als je thuis bent ofzo, want na de keizersnede moet je natuurlijk een paar dagen in het ziekenhuis blijven.
Maar geniet maar lekker eerst van je “nieuwe” zoontje !!
Heeeeeel veel geluk!
Vind het echt super voor je dat het lange wachten morgen beloond wordt!
Ik denk aan je om 14.00 uur!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Hahahaha ik denk niet dat je ons zo heel veel zal missen zodra je dat mannetje lekker in je armen hebt. Heel erg veel succes meiske, we zullen heel erg aan jullie denken vandaag. Hopelijk loopt alles zeer voorspoedig voor jou en jullie zoontje. Dikke zoen en tot gauw meid en we wachten met spanning op de eerste goeie berichten, foto`s en de naam.

Nog even snel een berichtje haha hoezo verslaafd
Ik ga zo naar het ziekenhuis
dus Astrid denk wel aan jullie hahaha dat zie je maar weer
Vanmiddag komt Ed weer met Robin bij me hij is nu met oma naar de speelochtend
Vond het verschrikkelijk hoor dat afscheid
Begin nu iets zenuachtig te worden maar kijk enorm uit naar de ruggenprik voor het eerst sinds maanden ff geen pijn aan mijn bekken en daarna heb ik natuurlijk weer een klein mannetje erbij en zal het kleine mannetje wat hier al rond loopt grote broer zijn
Vanavond laat Ed jullie alles weten
ik hoop vrijdag naar huis te kunnen en dan zal ik zekers proberen ff achter de pc te kruipen
Nou meiden tot snel
en een dikke knuf van mij

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Ohh meis, sterkte, het is in elk geval goed weer om in bed te liggen en lekekr te genieten van je 2 knullen!

Zet hem op he, en vooral geniet!

Succes!

Groetjes Nathalie & Co

heleen heel veel sterkte (en ed natuurlijk ook) hoop dat we vlug horen dat alles is goed gegaan!!!
denk aan jullie!!

liefs jessica, &

Pfffffffff het is nu ietsje na 14.00u en jeee wat denk ik aan je. Succes hoor meid ( hahaha misschien is ie er wel al ).

Hey, dat nie fijn, mijn pc zegt dat het 14.04u is.

ja en de mijne nu 14.20 .ik was vandaag ook niet bij ,constand denken van hoe zou het met heleen zijn .ja niet slim ,heb daar door ook iets vergeten vandaag .me teamleider plaagde al, en zei dan , kom je het morgen nog maar even doen .mooie niet dan ben ikke lekker vrij .ben benieuwd of je je kleine mannetje al in je arme heb .geniet er dan lekker van

groetjes marielle mama van
10-10-01

Gewijzigd door - Marielle van tanja op 25 Oct 2005 14:13:33

ik ben ook zeer benieuwd nu hier 14:26 en vanaf 14 uur leef ik al helemaal mee. Moet er telkens aan denken hoever het nu zou zijn of de kleine er al is en of alles goed gaat.

Ben zeeeeeeeeeeeeeeer benieuwd hoe het nu is

veel liefs mignon

Hihi, hier dus nog zo’n enorm meelevende ikkebenner

Oooooh, waarschijnlijk heb je de kleine boef nu eindelijk in je armen!
Heerlijk!
Lekker genieten meis!
Ben zooo benieuwd hoe het gegaan is!

ik keek iets over 2 en op de klok en dacht gelijk heee heleen heeft als goed is nu haar kleine manneke

Bianca,Dylan & Kaitlyn

nu moet ie er zeker zijn!!! ben echt benieuwd…

liefs jessica, &

Die is vast heeeeeeerlijk aan het genieten en bewonderen!