Hallo Thamar,
Wat vervelend zeg ! Ik weet hoe je je voelt, heb hetzelfde gehad, maar kan je helaas geen advies geven. Demi mijn dochter kwam ook 's nachts en nu is het weer zover. Ze zit namelijk in een sprongetje. Morgen is ze 5 maanden en dan is het sprongetje het heftigst. Ik kan je vertellen dat je er snel aan gewend bent als ze eenmaal doorslapen. Als ik er nu 's nachts uit moet ben ik de volgende dag helemaal kapot.
Wat ik op een gegeven moment gedaan heb (wat je overigens niet kunt sturen dat doorslapen), maar ben de laatste voeding gaan geven voor hongerige baby’s en dan zijn ze meer verzadigd. Dat heeft op den duur geholpen, of het nou daar aan lag weet ik niet, maar ik blijf hem als laatste voeding geven aan haar.
Wat betreft dat wakker maken voor de laatste voeding is heel normaal, dat heeft bijna iedereen. Ik vind het echt heel rot voor je, maar geloof me het gaat over. Hier zit je nu natuurlijk niet op te wachten, maar echt het gaat voorbij. Ik geloofde dat ook niet, maar het komt echt.
Je weet dat het niet goed is om ze 's nachts bij je te pakken, maar ik ben ook van mening dat wanneer ze dan wel slapen je dat dan doet, je moet zelf ook kunnen slapen, maar zelf slaap je dan ook bijna niet.
Kan je het niet een keer met je man aflossen, zodat jij lekker een nacht door kunt slapen ?? Dat je bijvoorbeeld lekker om 22 uur naar bed gaat tot de voeding van de ochtend, dan heb je toch lekker even kunnen rusten ?
Succes meid.
Liefs Demi en Natasja