Hele dunne zomerslaapzak.. waar!

Ik heb voor Jessey ook een bambino slaapzak, maar ik vind hem te dik voor dit warme weer, ze is kletsnat van het zweet als ze die aanheeft! Joey heeft zo’n vergelijkbare van de hema en ook hij zweet zich er een ongeluk in
Ze hebben nu allebei een katoenen zo dun als een laken, en das beter! Ik heb ze alleen gekregen en weet dus niet waar ze vandaan komen…
Jessey slaapt trouwens al twee nachten in een luier onder haar lakentje, die kan net zo slecht tegen de hitte als mij Ze is helemaal van slag… Maar omdat zij dus nog een lakentje heeft kon ik bij haar de slaapzak uitlaten. Joey heeft geen deken dus die heeft hem wel aan.

Groetjes Anouk

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Ik heb er vorig jaar 1 gekocht bij Terstal. Dit was ook een hele dunne. Nu slaapt Merel alleen onder een laken en in haar pyama.

Groetjes Natasja

thnx iedereen
@Sje: ik zal die folder eerst is bekijken

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

@Sje: in die van het kruidvat he… volgens mij zit daar een binnen voering in.
ik moet echt een slaapzak hebben net zo dun als een lakentje.

Ik kan wel via een webshop kijken maar dan weet ik nog niet zeker of ze zo dun zijn als ik ze moet hebben… hmm…
hema bij mijn moeder misschien… hier waren ze er voorlopig niet meer maar misschien daar…
zal dr is belle of ze morgen ochtend wil kijken
ben van het weekend daar dus dan komt het goed van pas.

Alleen een lakentje kan ik wel proberen alleen hij schopt dat eraf.
en dan is het weer niet goed

Je bent me voor met vragen Inge. Wij hebben hetzelfde. Eva sliep in een slaapzak zonder mouw van de Prenatal, maar dat ding is loeiheet. Nu heeft ze een flanellen aan, die wel lekkerder is. Die is dun en flanel werkt verkoelend in de zomer. Dat is dus wat anders dan fleece he! Ik ga ook eens kijken bij Baby Dump, hier in Eindhoven. Jollein ken ik. Daar had ik ook badstoffen slaapzakjes van toen ze echt nog 50-56 had. Bedankt voor de tip Freubeltje! Een laken is hier echt geen optie, dat gaat binnen 2 tellen eraf en als ze dan alleen een luier aan heeft, vind ik dat te koud voor mijn gevoel.

Groetjes Rainbow, trotse mama

Bij Prenatal !!!
heel dun en confortabel, 100% katoen en van binnen is het een beetje opgeruwd net als molton, voelt lekker zacht.
Dan moet je maat 110 hebben (lengte)

Hopelijk het je een Prenatal in de buurt anders idd. zoeken op Marktplaats voor zo een.

@Vlokje, ik vind juist die slaapzak zo warm? Maar iedereen vindt natuurlijk wat anders fijn! Ik vind ze zelf nog steeds wat dik!

Ik zit hier ook met hetzelfde, ik zit er over te denken om misschien als het vanavavond weer zo bagger is toch alleen der dekbedovertrek over der heen te doen. Maar ze zit geloof ik ook weer met der kiezen. Het was een kort nachtje hier dat wel.

Groetjes,

Michèle

oohh wat een snert hitte ik wordt er gewoon chagerijnig van.
Rico ook trouwens die heb ik nu met zn blote bast in die rot slaapzak moeten leggen.
hij was het er ook niet mee eens maarja… anders slaapt ie helemaal niet en zo komt de dela hier voor het een en het ander te regelen dus daar kan ik geen peuterpuber bij gebruiken

vraagje: wat kosten de slaapzakken bij prenatal???

Nick kon nooit slapen zonder slaapzak. Maar laatst kon hij niet in slaap komen MET slaapzak vanwege de warmte. We hebben hem toen gewoon in een romper zonder mouw in bed gelegd en afgewacht hoe het zou gaan… Nou hij sliep als een roosje. Wel een dekbedovertrek half over hem heen maar die ligt er savonds alweer af. Ik ben wel blij dat hij nu went om zonder die zak te slapen. Als hij zo straks overgaat naar een gewoon bed dan zijn we daar in ieder geval vanaf.

Wij hadden ook een hele dunne slaapzak in Duitsland gehaald en een keer bij de Wibra. Gewoon even rondneuzen en anders zonder proberen!

Groetjes Bianca

Ik heb vanmiddag met Prenatal gebeld en ze leggen een jongens slaapzak apart voor mij, zodat ik vrijdag als ik daar in de buurt ben hem kan komen kopen.
het is dus een filterdunne en ik ben blij als het is wat ik nodig heb.
was wel maatje 110… is dat niet iets te groot??? hij zei dat rico makkelijk in een 70/90 nog moest passen, maar hij was 26 april 83 cm, maar toch vond ik die maat die hij noemde veelste klein. don’t ask my why…

Nee hoor denk dat dat geen probleem is Inge. Alleen zou het wel na vrijdag af gaan koelen he.

Groetjes,

Michèle

Hoi mama van Rico, mijn knulletje is 80cm (15 maanden) en hij slaapt nu dus ook in een zak van Prenatal en lekker dunnetje maat 90 maar ik den dat je 110 wel kan nemen hoor die is vanaf 2 jaar, dan heb je er volgend jaar ook nog iets aan.

Inge, ik ben erg benieuwd welke slaapzak jij straks hebt? Gisteren was ik bij de grote Prenatal in Eindhoven en daar zag ik dus geen enkele dunne slaapzak. Alleen maar die gewone en die vind ik zelf echt te dik? Gisteren wel even gekeken bij Babydump. Daar hadden ze wel dunne, maar alleen een paarse en een hele bonte met boerinnetjes. Die vond ik niet zo mooi. Vanochtend haalde ik Eva alweer helemaal klam uit bed, bleeeeeh!

@Rainbow: ja hier in helmond hij zei dat er nog 3 filterdunne hingen maargoed ik wacht af als ie daar toch niet is wat ik verwacht had dan kan ie terug het rek in voor mijn part want dan koop ik dat niet.
trouwens… ik zal een lakentje inpakken voor rico voor bij opa en oma…
slim

@ Rainbow lekker ding ben je ook he. Soms is praktisch beter dan mooi

Groetjes,

Michèle

Hier een boy die én een slaapzak aan wil en perse zijn laken over hem heen wil… Anders wil hij niet slapen… Denk persoonlijk dat dit komt doordat hij altijd strak werd ingestopt na het inbakeren en nu dus iets over hem heen wil hebben (strak). Wel doe ik alle kleren uit en alleen romper aan…

Heb hier 1 dunne slaapzak + laken van de hema … ballen erop allerlei kleuren maar die is vorige jaar…

Ik denk dat ik vanavond zonder iets probeer alleen een luier en dan der lege dekbad overtrek mocht ze het fris krijgen vanacht.

Groetjes,

Michèle

Ik had Merel vanmiddag alleen in haar luier in bed, zonder slaapzak. Ik kom na haar middagslaapje boven en mevrouw was al wakker. Het eerste wat ze zei was LUILER (luier) en ze had 'm fijn in haar hand. Was ik ff blij dat ze niet had gepoept en het bed was gelukkig ook nog droog. Ze had wel in haar luier geplast… Ik trek er nu toch maar een onderbroek of romper overheen.

Groetjes Natasja

rico slaapt nu 2 dagen zonder iets… alleen een pamper aan.
hij houdt m nu ineens wel redelijk aan.
hij zit voor geen meter s’ ochtends de bandjes zijn wel losgetrokken maargoed ik slaap bij m op de kamer nu omdat we uit logeren zijn dus ik ben er snel genoeg bij om m tegen te houden dat hij m uit bed gooit… want hij had dus WEL gepoept!