Hele dunne zomerslaapzak.. waar!

Inge, ik ben erg benieuwd welke slaapzak jij straks hebt? Gisteren was ik bij de grote Prenatal in Eindhoven en daar zag ik dus geen enkele dunne slaapzak. Alleen maar die gewone en die vind ik zelf echt te dik? Gisteren wel even gekeken bij Babydump. Daar hadden ze wel dunne, maar alleen een paarse en een hele bonte met boerinnetjes. Die vond ik niet zo mooi. Vanochtend haalde ik Eva alweer helemaal klam uit bed, bleeeeeh!

Groetjes Rainbow, trotse mama

@Rainbow: ja hier in helmond hij zei dat er nog 3 filterdunne hingen maargoed ik wacht af als ie daar toch niet is wat ik verwacht had dan kan ie terug het rek in voor mijn part want dan koop ik dat niet.
trouwens… ik zal een lakentje inpakken voor rico voor bij opa en oma…
slim

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

@ Rainbow lekker ding ben je ook he. Soms is praktisch beter dan mooi

Groetjes,

Michèle

Hier een boy die én een slaapzak aan wil en perse zijn laken over hem heen wil… Anders wil hij niet slapen… Denk persoonlijk dat dit komt doordat hij altijd strak werd ingestopt na het inbakeren en nu dus iets over hem heen wil hebben (strak). Wel doe ik alle kleren uit en alleen romper aan…

Heb hier 1 dunne slaapzak + laken van de hema … ballen erop allerlei kleuren maar die is vorige jaar…

Ik denk dat ik vanavond zonder iets probeer alleen een luier en dan der lege dekbad overtrek mocht ze het fris krijgen vanacht.

Groetjes,

Michèle

Ik had Merel vanmiddag alleen in haar luier in bed, zonder slaapzak. Ik kom na haar middagslaapje boven en mevrouw was al wakker. Het eerste wat ze zei was LUILER (luier) en ze had 'm fijn in haar hand. Was ik ff blij dat ze niet had gepoept en het bed was gelukkig ook nog droog. Ze had wel in haar luier geplast… Ik trek er nu toch maar een onderbroek of romper overheen.

Groetjes Natasja

rico slaapt nu 2 dagen zonder iets… alleen een pamper aan.
hij houdt m nu ineens wel redelijk aan.
hij zit voor geen meter s’ ochtends de bandjes zijn wel losgetrokken maargoed ik slaap bij m op de kamer nu omdat we uit logeren zijn dus ik ben er snel genoeg bij om m tegen te houden dat hij m uit bed gooit… want hij had dus WEL gepoept!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Wij hebben er twee van het kruidvatmerk Bambino. Zijn echtdun genoeg voor in de zomer.
En met 30 graden gewoon erin laten slapen met alleen een pamper aan.