Hele droge/rode huid

Nog een vraagje

Dani heeft volgens mij best een gevoelige huid. Vooral zijn wangen hebben daar last van. Hij heeft ook echt droge en rode plekken op zijn wangen. Voelt en ziet eruit als schrale wangen. Ik smeer er nu weleens Bepanthen of Sudocreme op, maar weten jullie misschien iets wat kan helpen & wat zou het precies zijn?

Ik moet 9 juni weer naar het CB, dus zal het dan ook nog wel even vragen. Maar misschien hebben jullie wel een tip. Hij heeft het al langer, dus het is niet iets wat ineens is komen opzetten.

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ik heb via de dermatoloog cetomacrogolcreme met 10% glycerol gekregen en zijn droge huid is helemaal weg wel 2 keer per dag smeren ben nu aan het afbouwen naar 1 om te kijken wat dat doet.
Ik weet dat de cetomacrogol met vaseline zo verkrijgbaar is mar werkte bij dylano niet genoeg maar daar hingen dus echt de schilfers enzo aan zijn huid.

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Ik hbe creme van neutral werkt ook prima.

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

hier gebruik ik ook cetomacrogolcreme werkt perfect eerst smeerde ik 2x dgs nu alleen na het badje en werkt perfect.
gewoon bij apotheek te koop.
Het is een vette zalf.

als je maar zalf of creame gebruikt zonder parfum erin verwerkt.
kreeg ik toen als advies van de ha.
en lekker een olie badje doet ook wonderen. Ik gebruik nooit geen schuim alleen olie.

groetjes gytha

Maar de olie er pas bij doen als ze al even in het water zit anders heft het geen effect.

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

ruben heeft dat ook…van die droge, rode wangen en kinnetje…
ik gebruik ook die cetamacrogol-vaseline maar vroeg met af of ik ook alleen de cetamacrogol kan gebruiken…die kun je namelijk ook halen bij apotheek…
of is die met vaseline vetter…

groetjes!!

karin

Hier ook vaseline met Cetomacrogolcreme voor zijn gezichtje. Prima spul. Probeer het wel eens een paar dagen zonder, maar dan komt het droge rode huidje helaas terug. Twan heeft vooral erg op zijn voorhoofdje/bij de haargrens.
Deze creme kunj je trouwens gewoon bij de apotheek kopen zonder recept.

Groetjes tamara

Lilypie 6 - 18 Ticker

hoi
Emma hhad precies t zelfde, hier heeft de bepanthen heel goed geholpen.
de rest wat hier geschreven wordt ken ik allemaal niet…

groetjes Gidget

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker