Ik wil graag weer zwanger worden en nu zou a.s. vrijdag mijn menstruatie moeten beginnen. Ik ben altijd heel nauwkeurig om de 28 dagen ongesteld. Had al een zwangerschapstest in huis gehaald, maar was zo benieuwd dat ik net de test heb gedaan. Dus 4 dagen van te voren en er stond ZWANGER, maar nu is mijn vraag hoe betrouwbaar dit is. Er staat op de test dat dit kan 4 dagen van te voren, maar las ook ergens op internet, dat een resultaat dan ook vals positief kan zijn. Het is de test van Clearblue plus.
Hele dringende vraag
Gefeliciteerd!! Tuurlijk als de test het aangeeft meet hij hcg in je urine dus dan moet je toch zwanger zijn? Maar gauw naar de winkel voor nog een test dan weet je het zeker. En als je geduld kunt hebben nog even wachten en dan nog een test maar persoonlijk denk ik dat je zwanger bent hoor!
groetjes,
Wendy
Vind dit altijd moeilijk… maar ze zeggen als er zwanger op staat dat dit ALTIJD moet kloppen. Niet zwanger kan wel positief zijn maar betekend te vroeg… Dus ik denk dat je mag zeggen dat je zwanger ben…
Toch zou ik het zelf nog even voor me houden en het lekker met manlief delen en na paar dagen nog eens testen voor eigen gevoel en zekerheid…
Toch krijg je van mij een felicitatie meis!!
Ohhh wat spannend, sorry ik ken clearblue niet dus ik kan je niet helpen. Ik vind het wel heel spannend voor je. Ik denk dat er genoeg dames hier zijn die je vraag kunnen beantwoorden! Ik hoop dat ze snel wat zeggen. Succes iig!
je zou zeggen dat het klopt dan, maar misschien nog een keer testen nadat je menstruatie zou moeten komen??
Groetjes,
Michèle
Uhhh… ik heb bij beide dames getest met clear bleu en als die zegt dat je zwanger bent! GEFELICITEERD!!
Als je het echt zeker wil weten, test je nu 1 extra en over 3 dagen gewoon nog een keer… maar … ik denk dat je gewoon zwanger bent!
Clear blue is wel heel betrouwbaar hoor, gefeliciteerd!!!
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie
Dank jullie wel. Ik heb ook het gevoel dat ik zwanger ben. Ik ga vrijdag nog een test kopen (voor de zekerheid). Ben al voorzichtig heel blij. Jullie horen het nog!!!
Het lijkt mij idd dat je gewoon zwanger bent, dus bij deze alvast een voorzichte felicitatie.
Groetjes,
Sandra
Ik denk toch ook dat het wel zo moet zijn,
als je niet zwanger zou zijn kan de test die stofjes in je urine toch ook niet meten lijkt me. Van deze kant ook een voorzichtige felicitatie!
Groetjes Carolien.
Hier ook een sensitest fan, veel goedkoper ook!
Maar ik vind inderdaad ook, er verschijnt alleen een plusje of tekst zwanger als je zwanger bent, want daar heb je dat hormoontje voor nodig
Maar goed, het is morgen ook al vrijdag dan weet je het ook!
Super hee, al had ik niet anders verwacht Welkom bij de lange lijst
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie
Gefeliciteerd! Geef t.z.t. even je uitgerekende datum door, dan zet ik je in de lijst.
Groetekes, Sje
Joehoe!!! Ze zeiden het toch!
En nu lekker genieten. Van de ochtendmisselijkheid en de vermoeidheid, hihi! Nee hoor super gefeliciteerd!
groetjes,Wendy