Mijn zoontje komt al 2 dagen per week op de kinderopvang sinds hij 3 maanden oud is. Dit ging altijd heel goed. Nu heeft hij wat rommelweken achter de rug, omdat hij erg veel last van oorontsteking had. Vorige week maandag heeft hij daar buisjes voor gekregen en zijn neusamandel is weggehaald. Vorige week donderdagmiddag is hij weer naar de kinderopvang gegaan en toen was hij heel huilerig. Hij wil dan de hele tijd bij je zijn en opgetild worden. Maar goed, ik weet het nog aan zijn herstel. Na donderdag is hij alle dagen heel zoet geweest. Bij opa en oma en bij ons. Eten ging goed, drinken ging goed. Alleen wat pijn van tanden die aan het doorkomen zijn, maar niet extreem plakkerig ofzo. Nu breng ik hem vanmorgen naar de kinderopvang, hangt hij binnen de kortste keren huilend aan mijn been. Dan ga je toch denken… Net gebeld en ja hoor, huilen. Hij wil daar alleen opgetild worden en dan is hij tevreden.
Hij is nu 9,5 maand en altijd zo makkelijk. Ik vraag me zo af wat het zou kunnen zijn. Heeft iemand ook zoiets dergelijks meegemaakt?