Hele dag door roepen

Mijn dochter (3,5 mnd) roept me de hele dag door. als ik bezig ben in het huis of gewoon rustig op de bank zit. Is dit normaal? Ze schreeuwt echt om aandacht, en het lijkt wel of ze me geen moment uit het oog kan/wil verliezen. Heel vaak negeer ik haar gewoon hoor, maar als je dit zo hoort vanaf het moment dat je s ochtends wakker wordt tot het moment dat je weer gaat slapen is dit niet zo fijn. Soms word ik er gek van, ik kan niet rustig mijn boterham eten. Ze houdt het hoogstens 1 minuut uit om stil te zijn. Wiens baby is nog meer zo? Of is Sara echt de enige. Moet ik haar misschien toch meer oppakken? Ik speel wel al veel met haar, zeker 4 a 5 keer op een dag.

liefs,
Malika

misschien is ze haar stembanden aan het oefenen
die van mij begint nu ook allerlei geluiden te maken
en te herhalen
maar ik ervaar het niet als dat ze me roept
ik vind het wel gezellig dat er nu een beetje geluid
uit komt en soms schrikt ze van zichzelf en kijkt ze
echt zo van 'doe ik dit " en dan gaat ze het nog een keer
proberen
dus misschien dat het gewoon oefenen is

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 3mnd

Sprongetje, in het boek oei, ik groei, staat precies beschreven wat dat inhoudt, er zijn bepaalde momenten dat je baby je extra nodig heeft.
Ik geloof dat dat ook rond de 3 en halve maand is.
Gewoon een beetje extra aandacht en liefde, komt het allemaal weer goed

Liefs Wendy

ja ik herken bij haar wel het verschil wanneer ze spelenderwijs roept en wanneer ze mij echt roept, het is afwisselend, als ze net wakker is dan speelt ze met haar stem, maar meestal bedoelt ze toch dat ik moet komen. En als dat niet gebeurt wordt ze driftig, haha. Temperamentvolle tante is het hoor. Toch maar gewoon de aandacht geven die ze wil dan maar als het echt dat sprongetje betekent.

hi hi
je kan het ook al aan het smoeltje zien
op de foto

ja echt, haha.

Toch leer ik haar af en toe wel wat geduld op te brengen, en vandaag reageerde ze er wel een beetje goed op, gelukkig, maar ze is nog altijd veeleisend.

Er zit inderdaad een sprongetje tussen week 13,5 en 17.5.

Groetekes, Sje

toch blijft het iets bijzonders
die ontwikkeling
geweldig