Helder rood bloedverlies en bloedpropjes

hallo,

ik verlies sinds zondag bloed (bruinbloed)
sinds gister middag is het rood helder bloed en met kleine bloedpropjes
van de vk moet ik wachten tot het eruit is. maar weet natuurlijk niet wanneer het eruit komt.

wie weet hoelang dat duurt ?
en is het bij mensen ook goed afgelopen?
mijn man dacht dat deze piriode mijn menstruatie moest komen maar ik weet het niet!

groetjes saphira

Meissie, het is bij iedereen anders. Niemand hier die je gerust kan stellen!

Bij mijn vriendin stond in de 10e week een kraan met bloed open en uiteindelijk is die kleine mop toch blijven zitten tot de 40 weken, maar dat kan jou niet de garantie geven dat het bij jou ook goed blijft gaan.

Dus zit niks anders op dan af te wachten hoe het verder gaat.

Groetekes, Sje

bij mij heeft het 4 dagen geduurt, en het was ook afwachten, heel veel sterkte.

Liefs en dikke kus brenda en charissa
Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker
Lilypie 21 - 37 day cycle Ticker

Heb er gelukkig geen ervaring mee. Lijkt me heel moeilijk en onzeker zoiets…

Weet je al meer? Is het over gegaan of …?

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

hallo,

helaas ben ik eergisteravond alles verloren en moet ik morgem naar de VK voor een echo kijken of alles eruit is. misschien is het ook wel beter zo. misschien was er anders wel heel veel mis aan het babytje.

Groetjes

Oh meid wat erg voor je. Sterke en wat je zegt misschien was er erg veel mis mee. Hopelijk troost die gedachte je een beetje.

Groetjes,

Michèle

meis toch wat erg… en het is niet de eerste keer dat je miskraam heb toch? moeilijk! Ja het was van te voren al niet levensvatbaar geweest als het nu misgaat. Maar toch het idee… en alle datums zoals de officiele geboortedatum etc blijvne je er aan herinneren.

Gaat het lichamelijk verder wel met je? Geef ook dit de tijd…! Neem je rust en alles wat je nodig heb…

Sterkte

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

De natuur neemt zo’n beslissing inderdaad niet zomaar. Maar dan nog is het een hele verdrietige gebeurtenis. Alle sterkte.

Groetekes, Sje

Sterkte, want ook heeft de natuur er naar alle waarschijnlijkheid een goede reden voor, dan nog zal het niet makkelijk zijn. Neem de tijd en de rust om hiervoor een plekje te vinden.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

bedankt voor de lieve berichten.

en inderdaad is me 2e keer nu al.
er zat gister nog wel een grote bloedprop in me baarmoeder maar ik moet wachten tot die eruit gaat. en dan kan ik gewoon weer zwanger worden. niet dat dat de bedoeling is maar goed. nu alleen maandag nog ff hb prikken waarscheinlijk heb ik weer bloedarmoede dus ff afwachten.

ik vond de eerste miskraam veel erger. dat was met 14 weken en toen was het al echt een klein mensje. nu zag ik alleen een vruchtzakje met iets erin. tuurlijk is het allebei erg maar als je echt een mensje ziet is het anders.

Groetjes