Held op sokken


#1

Ik ben echt gek op enge griezelfilms en mijn collectie mag ook gerust groot te noemen zijn, maar dat wilt nog niet zeggen, dat ik dus ook een held ben in het enge film kijken…

Op een forum heb ik, samen met vriendin Suus (is ze weer), andere Amersfoortse moeders leren kennen en ik heb hun verteld over mijn horrorfilms collectie. Nu hebben wij ûberhaupt enorm veel films op video en dvd, maar dit ging voornamelijk over Stephen King. Oh oh oh wat houd ik van die man. Nou ja, man op zich misschien niet, maar wel van zijn verhalen. In boekvorm en in de films dus.

De forumdames en ik besloten, dat we maar een griezelavond bij mij moesten houden. En dat gaat dus aankomende zaterdag gebeuren. Natuurlijk heb ik hier heel veel zin in, maar.... Ik ben dus misschien wel een fan, maar ook een ontzettende bangerik. Kijken zonder de Bert en Ernie kussen in mijn handen? Ha, no way José! Ik ga ook altijd heel erg stom doen op momenten dat het super eng wordt. Ga hard lachen ofzo. Laatst hadden we een enge film gekeken (storm of the century) en ik durfde niet eens meer alleen naar de wc... Marcel MOEST mee, wat hij dus in eerste instantie niet eens wilde. Hij vond het echt ronduit belachelijk, maar ja, het was óf mee naar de wc óf een niet al te smakelijke plas op dweilen. Dus hij ging mee en stond (oh oh echt waar, schaam) op de uitkijk voor de wc deur. De 2e keer wilde hij dat dus mooi niet meer. Nu moet je weten dat die film errug lang duurt en ik van de zenuwen dus ook errug vaak moet plassen op zulke momenten. Dat betekent dan: hard rennen, gauw de ganglamp aan drukken, zo snel mogelijk naar de plee, deur open rukken, heeeeeel snel plassen en dan nog veel sneller alle lampen weer uit doen, terwijl een gemiddelde hardloper jarloers op mijn snelheid zou zijn. Altijd blij als ik dan weer op de bank zit. Om vervolgens weer heel bang te worden van de film en mezelf dom noem, omdat ik dus weer in de veelbelovende titel trap.

Dit is dus van de laatste keer, ik zal snel nog wat voorbeeldjes geven. In een bioscoop 100 jaar geleden, keek ik naar sleepwalkers. Daar heb ik echt letterlijk heel hard gegild. Als enige... Samen met mijn volwassen zus, goed ik moet eerlijk zijn, ik was ook al volwassen, keek ik naar IT, nog op een zolder ook! Natuurlijk moet er ook dan weer veelvuldig naar de wc gerend worden en dat is dan beslist geen pretje, vanaf een enge zolder. Brrr. Ik wil mezelf niet meer voor gek zetten, dus houden we het bij deze voorbeelden.

Marcel moet van mij zaterdag avond weg, want ik wil (op zoon in bed na dan) GEEN mannen in huis op de griezelavond! Oh wat stoer van mij toch. Stiekem was ik toch wel erg blij, dat het dus in mijn huis gehouden wordt, want dan hoef ik lekker niet door het donker naar huis, wat voor mij dan echt rampzalig is, na zulke films.

Jullie, snappen, ik doe graag stoer en heldhaftig over mijn Stephen King boeken en filmverzameling. Ja, ga er prat op in, dat ik zo´n mooie verzameling heb. Praat er ook heel wijs over natuurlijk, maar oh jee, ik vrees toch dat ik zaterdag heel erg door de mand ga vallen..... Oei, misschien moet Marcel toch maar thuis blijven, verstopt in de slaapkamer, want als de dames weg zijn, dan ben ik toch nog alleen.... En hoe moet ik dan in vredesnaam naar de wc......

Doei ouwe koei

Mo


#2

Nou mo ik ben er zaterdag bij hoor wil jou nu wel eens zien. wat er nu gebeurd als je bang bent.hihihi. nou tot zaterdag dan  Oja ik zal wel een extra dweil voor je mee nemen.

liefs janine


#3

Heeee superheld, haha leuk verhaal hoor, nou als janine de dweil meeneemt, zal ik het plasgootje wel meenemen hahaha, of we gaan natuurlijk met zijn alle op de uitkijk bij de wc staan, dan moet je je wel veilig voelen toch???? See ya zaterdag, volgende x maar bij mij doen dan hihi

 

 


#4

[img]http://www.smilies.nl/happy/mdrbig.gif[/img]Ik kom nie meer bij!

Ik heb er nu al zin in zaterdag.....


#5

jammer dat ik zaterdag jarig ben want anders...

veel griezelplezier