Helaas

het is niet gelukt kleine ligt al te ver ingedaalt en kwam dus met de kont niet meer uit mijn bekken, tis gewoon nu al een eigenwijs kind.

volgende week hebben we weer een afspraak en gaan we verder praten een besluit hebben we al genomen we gaan voor een gewone bevalling, mits alles het toe laat natuurlijk… verder is het weer gemeten het is nu een 5.5ponds kindje dus tegen de tijd het eigelijk moet komen ongeveer 6.5 pond valt me erg mee dacht dat het was kleiner zelfs nog zou zijn, op zich is alles mee gevallen hoewel ik erg last heb van harde buiken maar ja wat wil je er is toch behoorlijk geduwd, het voelde vervelend maar was niet echt pijnlijk…

dat was het weer, helaas pindakaas

Tries

ja je had het me al verteld maar helaas hier geen verbinding vanmiddag
meisje neem een besluit over die bevalling waar je achter staat he!

Kussies

Veel sterkte met het nemen van die beslissing. Valt niet mee!

Groetjes Miriam

Nou wel jammer dat het niet gelukt is! Maar goed met de tijd zal het wel loslopen, een bevalling kun je toch niet vantevoren voorspellen, Fabienne is op het laatste moment ook nog gedraait…duzzzzz… wie weet??

Liefs ellen

Dat is echt balen joh! Wordt je dan eerder ingeleid als dat kan of wachten ze het gewoon af?

Nou, dat zal wat worden met twee van die eigenwijze kids…

Liefs, Marielle

Dat hoor ik donderdag allemaal, maar denk dat als ik gewoon kan bevallen gewoon gewacht wordt…

kan ik niet gewoon bevallen, dat wordt het vaak een geplande bevalling, wat ik niet hoop want vandaag hebben we te horen gekregen dat mijn man geopeerd moet worden aan een dubbele hernia dus gaat lekker hier aangezien dit zo snel mogelijk moet gaan gebeuren dit krijgen we dinsdag wer te horen pffffff

Tries