Helaas weer ongesteld!

Hoi Jolanda! Welkom op Ikkeben en welkom bij de mama’s die het in 2010 gaan proberen. Laten we hopen dat er veel baby’s geboren gaan worden!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Dank je rainbow. Laten we idd hopen op een supervruchtbaar jaar.
Ik ben alweer druk bezig met ovulatietesten en klussen. Ik vraag we alleen wel af of t wel goed is zo vlak na een miskraam. Ik had weliswaar een vroege test gedaan maar hij gaf wel positief aan. We zullen het wel merken. Dit wordt ronde 8.
Heb wel een tip, ook voor andere mama´s. Laat je nooit vertellen dat je er teveel mee bezig bent, want dit is onzin!! Als je graag nog een kindje wil is het logisch dat je er mee bezig bent. Het is een natuurlijk proces. Er zijn ook genoeg stellen die er heel erg mee bezig zijn en die wel gewoon meteen zwanger worden.

Hallo Allemaal,

Heb vandaag toch maar even vk gebeld omdat mijn borsten zo gespannen zijn en nu ook beginnen te lekken!! Verder heb ik ook een heel gespannen buik en steekjes.
Volgens haar heb ik wel een miskraam gehad maar dat de zwangerschapshormonen nog niet uit mijn lichaam zijn. Wel gek dat mijn borsten nu ineens zo pijnlijk worden. Raak er helemaal door in de war. Moet over twee weken weer bellen.
Wie heeft hier ook ervaring mee?

Groetjes Jolanda

Jammer, maar bij ons is het deze keer ook weer niet gelukt. Op naar ronde 7…pf, ben de tel haast kwijt! We hopen nu op een baby in oktober 2010!

Wat jammer Rainbow dat het deze maand niet gelukt is.

Laten we hopen dat 2010 vruchtbaarder is voor ons!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Had je net ook al gemaild Sandra! Maar je had het al gezien.

Ik had het idd al gelezen.

Heb je net teruggemailt.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Wat jammer rainbow, Op naar de volgende maand!
Hier is het afwachten tot de 13e dan moet ik weer worden!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Pfff, op naar de volgende maand!! Helaas weer ongesteld geworden, nu al 2 keer OPTIJD ongesteld geworden, dus had gedacht dat het deze keer wel raak zou zijn maar…Helaas helaas, volgende keer weer beter!!

He Melanie, jij ook weer niet. Pfff, jammer zeg. Ik sprak gisteren mijn vk, omdat ik haar wat vragen wilde stellen over mijn cyclus. Ze zei dat je uiteindelijk maar heel kort vruchtbaar bent en dat het dus echt een kwestie van geluk is als je zwanger wordt. Er staat vaak toch wel een jaar voor…Meer dan klussen en gezond leven (bv niet roken) kun je niet doen zei ze. Maar wel jammer dat het soms opeens zo lang lijkt te duren he!

jammer dat het weer niet gelukt is
maar komt zeker wel weer goed

ben ook zwanger van mijn 1ste vind het echt fantastich maar was niet gepland
ik nam de pil en toch is het zo maar vind het helemaal niet erg
xx kimmie

hey kimmietje… ik dacht even dat jij kimmetje was … maar denk dat ik nu 2 namen door elkaar haal?!

Ja helaas rainbow…

een jaar staat er voor? pffff… dat is jammer, ik denk dat ik straks maar ga beginnen met temperaturen of van die vruchtbaarheids sticks ga gebruiken ofzo…
ik wou de kids graag een beetje kort op elkaar, maar straks zit er 3 jaar tussen… Noah word in maart alweer 2.

Maar goed, we hebben geduld, (al begin ik een beetje moedeloos te worden zo langzamerhand).