ben gezakt!!! op naar de 2 de keer
was geen drama, eerste stuk ging super paar kleine foutjes en toen oeps brommer te laat gezien dus dat met de kleine foutjes = gezakt
Tries
Liefs Tries
ben gezakt!!! op naar de 2 de keer
was geen drama, eerste stuk ging super paar kleine foutjes en toen oeps brommer te laat gezien dus dat met de kleine foutjes = gezakt
Tries
Liefs Tries
wanner ik weer moet weet ik niet kan wel ff duren want tis drik inverband met vakantie en nu gaat ook mijn inst… op vakantie voor 3.5 week dus hoop wel dat ik voor 29 sept kan want dan loopt mijn theorie af pfffffffffff
ja was ie aardig, was niet onaardig maar die sukker bleef zeuren over iets dat ik zo iets had van jaaaaa daggggggg ik heb voorrang staat een vrachtauto in de weg komt een busje met een noodgang aanrijden dus ik stop, kon er zo ie zo niet door… wat zegt hij steeds je had moeten laten merken dat jij voorrang had had moeten dreigen jaaa dagggggggg maar goed daar na gat wel alles fout of alles zie brommer net te laat zag hem wel maar hij net wat eerder, dus ingreep, mijn besluitvaardigheid was niet goed genoeg… nou jaaa gaan we aan werken…hihihi
tries
Liefs Tries
jee wat jammer tries ,hopelijk gaat het de volgende keer beter. succes met oefenen
groetjes marielle tortse mama van tanja
oh wat jammer joh… ik had het je zo gegunt!! je kan er helaas niks meer aan doen… en vind je jezelf niet stom of wat dan ook!! het is helaas een moment opname… rijden kun je anders had je geen examen mogen doen. ik vind het nog steeds raar dat ze het van zo’n moment laten afhangen!! maargoed…ik hoop dat je de volgende keer meer geluk hebt… knuffel van mij
maureen
ooooooooooooooh wat zonde, nou ik hoop dat je zo snel mogelijk weer examen kan doen en ik had al een klein vermoeden omdat ik geen juichend smsje had gehad
groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!
Hoi Tries,
Balen zeg!
En ik had nog wel zo hard geduimd vanuit de States (blijkbaar was die afstand te groot? haha!)
Heel veel succes alvast voor de volgende keer! (ben zelf 2x gezakt).
Liefs, mamma van Stephan