Helaas....nog een keer pech!

ik heb een hele tijd niet geschreven, maar was een beetje druk.
Een paar weken geleden schreef ik dat we onverwacht zwanger waren. Afgelopen dinsdag heb ik te horen gekregen dat er geen hartje te horen en zien is. Morgen moet ik naar het ziekenhuis.
Was er even flink verdrietig van, maar nu gaat het goed. De natuur doet zn werk blijkbaar, er was dus iets niet goed met het kindje. Ik heb weer wat tijd om te ikkebennen, dus wilde jullie even vertellen hoe het verder is gegaan!!

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://bd.lilypie.com/eLM0p1.png" alt=“Lilypie Expecting a baby Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - mamaKim op 17 May 2008 16:34:39

Och meissie wat een verdrietig nieuws. Alle sterkte!

Groetekes, Sje

heel veel sterkte

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

och echt waar? wat verdrietig, ondanks dat het kort op elkaar is was het zo welkom, veel sterkte

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

heel veel sterkte ook voor je man.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Ach meid toch
Wat een triest berichtje
Heel veel sterkte

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

ach heel veel sterkte, ook voor je man.

groetjes Gytha

Oef, ik had het nog niet eerder gelezen. Een dikke digitale knuf van mij ( tja ik kan toch niets zeggen wat het anders maakt voor je ) en succes in het ziekenhuis meis !

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

heeel veel sterkte

jee meis heel veel sterkte allemaal

groetjes marielle mama van tanja

Van zo’n bericht word je altijd even stil…

Sterkte voor jullie allemaal.

Ben dinsdag naar het ziekenhuis geweest. Heeeeeel lang wachten, verplicht bij je bed blijven, of erin, maar het was veel te warm! Was er al om 9:00, en om 17:00 reden we weer naar huis!
Raar hoor, zo’n narcose! Dat je gewoon helemaal weg bent, en niets meer weet. Het duurde niet lang, 15 minuten. Nog een half uur geslapen en toen werd in terug gereden. Gelukkig was Dennis mee, dus die wachtte mij op.
Savonds was ik wel even verdrietig, toen ik bed lag. Maar ben nu vooral opgelucht. Dat het goed is gegaan en dat het voorbij is, niet die onzekerheid dat je elk moment veel bloed kan verliezen.
Voel me verder ook goed. Gisteravond had ik wel heel veel pijn, een soort naweeen. Die had ik bij thije ook heel heftig, maar goed, toen had je een klein mannetje naast je liggen. Is toch anders!
Vandaag niet veel last gehad, ook geen bloedingen meer, dus het gaat de goede kant op! Nu lekker genieten van mijn twee allermooiste mannetjes!!

Bedankt voor jullie lieve berichtjes!

Tjonge, meissie, ondanks dat het technisch goed gegaan is, zal het toch een dubbel gevoel geven. Alle sterkte en inderdaad, geniet maar lekker van je 2 mannetjes.

Groetekes, Sje

Wel fijn dat de ingreep goed is verlopen, maar het is toch jammer en verdrietig dat je dit moet overkomen.

Veel sterkte!

sterkte meis en geniet van jE MANNEN!

groetjes Gytha

Stomme ziekenhuizen!!! Ik had deze week af en toe flink last, ook gistermiddag. Tijdens het koken voelde ik dat er iets vreemds was. Ik had flinke bloedstolsels verloren. Geen idee of dat hoorde, dus heb ik het ziekenhuis maar even gebeld. Ik mocht gelijk komen, en na een hele tijd wachten en weer onderzoeken werd me verteld dat er toch nog weefsel in zat, en dat er opnieuw een curettage gedaan moest worden! Dus vanmorgen had ik opnieuw het hele feestje!! Ben nu wat meer duf en sloom, maar verder gaat het gelukkig goed. De kinderen zijn met mn moeder mee, zodat ik vandaag en morgen even kan uitrusten.
Was er niet echt blij mee, en hopelijk hoef ik voorlopig niet meer het ziekenhuis in!!!

jee meis wat erg .ja stom van het ziekenhuis .heel veel sterkte meis

groetjes marielle mama van tanja

Ah bjek, wat vervelend meissie! Hopen dat het nu echt achter de rug is.

Groetekes, Sje

Dat is echt een flinke tegenslag! Hopelijk kanp je snel weer op.