Helaas moeten we zwanger worden even uitstellen

ja ben super blij met deze ffamlilie zou hier voor geen goud weg gaan, zo lief dat iedereen mee denkt, ik heb straks een bbq van me werk zag er egr tegen op bang dat het gebeurt heb net weer een pil moeten nemen maar heeft wel gehopen dus we gaan er voor

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Hi Tweetyx,
Ik vroeg me af hoe het met je gaat. Voel je je al wat beter? Ik hoop dat je een beetje kunt genieten van het lekkere weer.
Groetjes, Daniella

Lilypie 2nd Birthday Ticker

jeetje zeg wat een verhaal meid.
natuurlijk wil ik je ontzettend veel sterkte wensen!
ben erg benieuwd hoe t inmiddels met je gaat!

maar wat ik je ook wil meegeven is het volgende:
Een schoonzusje van me heeft al jarenlang vreselijk straatvrees (door bepaalde omstandigheden) hierdoor zit (zat inmiddels) ook zij aan een behoorlijke dosis antidepresivum. maar onder goede begeleiding is haar zwangerschap ontzettend goed verlopen, geen complicaties, alleen meer controles. dit is inmiddels wel alweer drie jaar geleden maar ik denk niet dat er heel veel veranderd is op dat gebied.
dus mocht je aan de antidepresiva komen dan hoeft t nog geen probleem te zijn.
ik hoop dat dit je ook een beetje hoop kan geven.

liefs,
Rinske

Gewijzigd door - Rinske op 05 Jul 2009 12:20:20

hoi meiden, helaas voel ik me nog niet echt beter mijn ha wil me niet gelijk antidepressiva geven hij wil het eerst proberen met therapie, helaas nog geen oproep gehad duis morgen maar even langs.Zelf geloof ik niet echt dat het helpt maar we zullen zien.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Balen joh, dat het nog niet beter gaat. Het zal waarschijnlijk z’n tijd even nodig hebben. Wat voor soort therapie krijg je dan? Ik zou er zelf ook in eerste instantie niet zo happig op zijn, maar misschien als je een open houding aanneemt dat het dan eerder resultaat zal geven. Veel sterkte en ik hoop dat je gauw een afspraak kunt maken.
Groetjes, Daniella

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Ik hoop dat je snel wat hoort en dat je niet op een wachtlijst gezet word. Ook gewoon op je strepen gaan staan en je door niemand af laten schepen meid.

Groetjes,

Michèle