Hehe hij kan het!

Hihi Jordy kan fietsen zonder zijwielen! Hoeraaaaaaaaaa!

Het was zo’n poeperd op school kon hij al een tijdje fietsen op zo’n klein fietsje maar op zijn eigen fiets was het gillen en wilde hij het echt niet… vanmiddag ineens zei ik joh ga zelf oefenen en jaar hoor na 15 min reed meneer weg! whahwha

Tries

he wat goed zeg jordy .toppie man .ga zo door

groetjes marielle mama van
10-10-01

Jow, goed zeg ! hahaha en nu erachter aan Tries.

Ik las de topic titel en WIST gewoon wat je ging vertellen

Wat GOED zeg van Jordy! Super stoer!!

Misschien kon ik raden waar het over ging omdat ik toevallig vandaag weer besefte dat het nu echt hoog tijd wordt dat Stephan ook kan fietsen zonder zijwieltjes (nog 2 maandjes dan issie 5 jaar…)
Een meisje uit zijn klas woont bijv. tegenover ons en die vroeg of hij mee rondjes ging fietsen.
En ja, dat ging dus ff niet aangezien zijn zij-wieltjes er wel af zijn maar hij het nog niet kan

Als je het niet al te erg vind ben ik wel blij om te lezen dat Jordy het ook nu
pas kan
Dacht echt dat Steef een uitzondering begon te worden (hoewel hij tot nu toe met alles laat is geweest )

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Wat goed zeg!!!
Dat wordt lekker fietsen!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

Goedzooooo!! Jordy!!!

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Ohhh bieb het komt van zelf hoor ene is gewoon wat sneller dan de andere er zijn zat kindjes die met ruim 5 nog niet fietsen hij heeft dus nog ff hihi

Tries

quote:
Ohhh bieb het komt van zelf hoor ene is gewoon wat sneller dan de andere er zijn zat kindjes die met ruim 5 nog niet fietsen hij heeft dus nog ff hihi

Tries

Ja, dat dacht ik ook eerst…maar als ik zo om mij heen kijk als ik met hem naar school loop, dan lijkt het wel of alle kids van 4 al kunnen fietsen.
Nou ja, kenmerkend voor Stephan is dat hij met veel dingen laat is, maar het dan
ook meteen kàn

Gewijzigd door - Bieb op 22 Apr 2006 22:34:51

Bieb gewoon zelf laten gaan niet opdringen, ik mag jordy juist niet helpen… geef hem die fiets en zeg nou ga maar kijken oefen maar eerst lekker laten steppen er mee enz gewoon laten gaan en ineens heeft ie het zelf vertrouwen!

Tries

Hij wil juist dat ik hem help, omdat ie het alleen niet zo goed durft.
Maar ik wacht wel af…vaak als ik dacht: jee, wordt het niet eens tijd dat hij dat en dat gaat doen…dan deed/kon hij het prompt waardoor ik me er voor niks “zorgen” over had gemaakt
(nou ja, “zorgen” is dan wel een heel groot woord hoor )

bieb gewoon een stok op de achterkant doen en dan mee lopen en zeggen dat je de stok vast heb,zo hebben wij het gedaan en ze fietseen ook zo weg,maar dylan was 4 toen hij los fietste en kaitlyn die was extreem vlot die was 3 1/2 jaar

maar jordy goed zooooooooooooooooooooooooo grote vent hoor

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn