Heftige sprong

Hoi allemaal,

Jaja, het is weer zover, Lisa heeft de volgende sprong bereikt… gelukkig dit keer zonder ziek zijn en er komen geen tandjes door, maar hij is wel superheftig hoor pfffff… schreeuwen (gillen) als ze haar zin niet krijgt, spelen is niet goed, knuffelen is niet goed, drinken en eten gelukkig wel (maar ja dat kan je niet een hele dag doen), ze wil niet te veel slapen, behalve 's avonds ('s nachts, gelukkig), huilen als mama weggaat op het KDV, de hele tijd willen staan (terwijl mama haar vasthoudt)… kortom moeders is ff op… Ik had altijd al last van vermoeidheid (die met de dag erger wordt), dus volgende week maandag ff naar de HA en dan wil ik echt helemaal binnenste buiten gekeerd worden… De laatste paar keren moest ik namelijk alleen bloedprikken en toen daar niks uitkwam, werd het maar op de depressie afgeschoven… Ik ben alleen al moe zolang ik me kan herinneren… van kleins af aan… kan ook geen foto vinden zonder wallen merkte ik… Maar goed ff on-topic… wat kan ik in hemelsnaam doen aan het geschreeuw??? Gewoon negeren? Boos worden?? Wie heeft er een advies?? Dit is namelijk geen schreeuwen van de stem uitproberen helaas…

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie

Dat schreeuwen ja… heel akelig, en ook moeilijk ommee om te gaan! Joey doet het ook zodra iets hem niet aanstaat en vooral als hij moe is…
In het begin deed ik hem na, dan keek hij mij verschrikt aan enbegon te huilen en stopte er mee… Nu lacht hij em vierkant uit, dus probeer ik het te negeren… tot nu toe zonder resultaat!

Wat vervelend dat je zo moe bent zeg… Inderdaat maar eens binnenstebuiten laten keren,! Sterkte er mee!

Lilypie Second Birthday tickers

Dat geschreeuw…erg vervelend. Ik heb er ook al eens een Topic over geplaatst. Werd er helemaal gek van. Als ik s’avonds op de bank zat en onze meid lag op bed hoorde ik het in mijn hoofd nog.
En zo van de ene op de andere dag…OVER. Ja nu schreeuwd ze nog wel eens, maar dat is in haar spel. Of als ze de poes ziet. Ze denkt nog steeds dat ie komt als ze schreeuwd hihi.

Tsja je kan er niet veel aan doen. Ik negeerde het een beetje, vooral als het aandacht vragen was. Dan liet ik haar schreeuwen, want het is idd stem uitproberen…en mama, kijken hoelang het duurt voordat die komt en reageerd.

Succes, hoop voor je dat het een hele korte fase is.

Gr Egberta

Hoi yavahn, ook hier is het weer feest. Precies hetzelfde als bij jouw, niks is goed, speelgoed niet, liefst bij mama hangen, de hele dag achter me aan komen, hier wel slecht eten, alleen het schreeuwen niet. Maar pfff, je word er wel moe van. Voor jouw zeer vervelend omdat je niet lekker in je vel zit. Zou er inderdaad ff mee langs de ha gaan en aankaarten.

Sterkte met je poppetje, en hopelijk knap je zelf een beetje op.

Gr Patries

Ook op het KDV hebben ze het gisteren geweten!! Als mevrouw haar zin niet krijgt, schreeuwt ze moord en brand en een luier verschonen… dat denk je toch zeker zelf niet he!!! Overstrekken, krijsen, noem maar op! Maar goed dat ik weet dat het een fase is, maar pffff, wat voor één!!

Grtz Von

Lilypie Kids Birthday tickers

oo de sprongen gaan gelijk op bij ons.
Mirte ook pffffffffff en ze is er ziek bij en krijgt 2 tandjes en die sprong. Pff wat een ellende allemaal.
huilen als ik weg loop, slecht driken omdat neusje zo dicht zit.
Mirte is altijd een hele goede slaper geweest snacht’s maar afgelopen nacht…
drama! Nog nooit meegemaakt bij haar maar hebbenhet geweten.
om 2 uur, 3 uur, 4.uur en 6 uur wakker en huilen omdat ze niet kon duimen omdat het neusje dicht zit.
het was m een nachtje. de pogingen tot staan zijn er zeker maar ze wordt zo boos als het niet lukt! grrrrrr
of ze stoot zich en is het huilen.
nou nog ff doorbijten.

heel veel succes ook voor jullie!

Groetjes Gytha