Hoi allemaal,
Jaja, het is weer zover, Lisa heeft de volgende sprong bereikt… gelukkig dit keer zonder ziek zijn en er komen geen tandjes door, maar hij is wel superheftig hoor pfffff… schreeuwen (gillen) als ze haar zin niet krijgt, spelen is niet goed, knuffelen is niet goed, drinken en eten gelukkig wel (maar ja dat kan je niet een hele dag doen), ze wil niet te veel slapen, behalve 's avonds ('s nachts, gelukkig), huilen als mama weggaat op het KDV, de hele tijd willen staan (terwijl mama haar vasthoudt)… kortom moeders is ff op… Ik had altijd al last van vermoeidheid (die met de dag erger wordt), dus volgende week maandag ff naar de HA en dan wil ik echt helemaal binnenste buiten gekeerd worden… De laatste paar keren moest ik namelijk alleen bloedprikken en toen daar niks uitkwam, werd het maar op de depressie afgeschoven… Ik ben alleen al moe zolang ik me kan herinneren… van kleins af aan… kan ook geen foto vinden zonder wallen merkte ik… Maar goed ff on-topic… wat kan ik in hemelsnaam doen aan het geschreeuw??? Gewoon negeren? Boos worden?? Wie heeft er een advies?? Dit is namelijk geen schreeuwen van de stem uitproberen helaas…
Grtz Von