Heftige nacht gehad.. Net terug van HAP

Pffff wat een ellende… Gisteravond kreeg ik ineens hele erge buikpijn en menstruatie krampen. Zo erg dat ik zelfs even begon te denken of het begonnen was… Maar het zakte weer weg… Wel nog wat harde buiken en krampen gehad maar daar bleef het bij…
Later op de avond kreeg ik ineens een wazige vlek in mn ogen. Ik zag steeds overal de helft niet van. De ene keer links niet, de andere keer rechts niet. Ik kon geen licht verdragen en heb even een kwartier met ogen dicht op de bank gelegen.
Toen gingen we een film kijken maar ik kreeg wat hoofdpijn en ook weer buikpijn dus ben ik maar op bed gegaan om 21.00 uur.
Ik moest echt elke 5 minuten naar de wc en moest best veel plassen. Op een gegeven moment eindelijk in slaap gevallen maar vannacht werd ik ineens wakker met zulke hevige hoofdpijn!!
Nog nooit eerder zoiets gevoeld!! Ik kon echt niet meer slapen… Lopen deed bij elke stap pijn, het dreunde in mn hele hoofd, voelde alsof hij elk moment kon ontploffen… Nog nooit zoiets meegemaakt! Mijn vriend heeft me 2 paracetamol gegeven en een ijskoud washandje op mn hoofd gelegd.
Op een gegeven moment toch weer in slaap gevallen.
Waarschijnlijk een migraine aanval geweest, terwijl ik nog nooit in mijn hele leven migraine heb gehad… Heel apart dus…

Vanmorgen toch voor de zekerheid de huisartsenpost maar gebeld. Mijn bloeddruk is 2 keer gecontroleerd en was perfect. Mijn urine is ook gecontroleerd en was wel goed, maar er zat wat suiker in en wat lichte ontstekingscellen. Niks om me zorgen over te maken, maar wel iets om in de gaten te houden.
Ik moet bij de volgende afspraak met de gyneacoloog wel melden dat er suiker in mijn urine zat en hoogstwaarschijnlijk zal ik dan wel weer een suiker test moeten doen (Blegh! Maar goed beter het zekere voor t onzekere…)
Verder moet ik zodra ik ook maar 1 van deze klachten weer heb meteen weer bellen en moet ik per direct naar de gyneacoloog voor een uitgebreid onderzoek. Dan willen ze me ook niet te lang meer laten rondlopen. Ze vond het nu zelfs al moeilijk om me gewoon zo weer naar huis te sturen, maar zo lang we het zelf goed in de gaten houden kon het wel.
Dus weer even heel wat nieuws meegemaakt… Vond het echt niet leuk, maar ben wel blij dat ik nu (op normale hoofdpijn na) geen klachten meer heb.

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Ik las het op hyves. Ik hoop dat het je verder bespaard blijft, want dat kan er ook nog wel bij.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Helaas ik ken het wel migraine en het is geen pretje, heb 1 a 2 aanvallen per jaar. Maar lijkt me zeker geen lolletje als je ook nog zwanger bent, goed in de gaten houden meid.

Groetjes,

Michèle

Wat vervelend joh!!!
Hopelijk was dat eenmalig! Hoe voel je je nu?

Hee, maar je meisje ligt 2 weken voor en als er suiker gevonden is kan dat betekenen dat dat de reden is als je inderdaad zwangerschapssuiker hebt.
En volgens mij… Zou dat een reden kunnen zijn om je eerder in te leiden…

Uhm ja alleen heb ik zo’n naar verhaal over inleiden gehoord… Dat ik helemaal van dat idee ben afgestapt Die vrouw liep doordat ze ingeleid was 11 dagen met weeën rond

Hahaha. Nou volgens mij is dat echt uitzonderlijk hoor.
Hetzelfde als vrouwen die in een uurtje of 5 bevallen. Daar hoor je ook nog weleens van dat ze de dagen erna last hebben van (been) weeën.
Maar gelukkig komt dat niet zo vaak voor

Tjonge, wat een schrik zeg! Fijn dat je in elk geval extra goed in de gaten gehouden wordt nu.

Groetekes, Sje

Hopelijk blijf je nu weer een beetje beter en bliijft die hoofdpijn weg. Ik ken het.

Nou alles is nog niet voorbij… Afgelopen nacht werd ik wakker van hele heftige buikkrampen, ik kon niet meer van de pijn… Heb een kwartier op de wc gezeten en ongelooflijk diarree… Gaat lekker hier dus… Ben benieuwd wat me allemaal nog meer te wachten staat, maar liever nu eerst even wat rust!

Wat vervelend zeg!
Houd het maar goed in de gaten hoor, bij twijfel gewoon weer terug naar het zkh!
Hier ook een ingeleide bevalling gehad, zag er onwijs tegenop en eerlijk is eerlijk, leuk vond ik het niet bepaald (is toch anders dan thuis he) maar als het moet dan moet het, jij en je kindje zijn het belangrijkste toch!
En verder… lekker laten verwennen! Je hebt het nodig!
Liefs en succes!

If it’s happening now, we’re going to deal with it now!

Lees dit nu pas, wat een toestanden zeg!
Gaat het inmiddels wat beter met je?

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Mijn migraine bleef weg tijdens de zwangerschappen, dat gebeurd heel vaak. Apart dat jij ze dan krijgt.
Nu nog lekker even broeden als een kippie en verder geen fratsen meer oke ?

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Jeetje heftig zeg!

Hoop voor je dat het verder rustig blijft.

Groetjes,
Sandra

Groetjes,
Sandra

Haha Asje dat komt wel goed hoor Ja inderdaad apart dat ik het juist kreeg… Maar gelukkig verder niks meer gebeurd

Dankjulliewel allemaal, gelukkig geen rare dingen meer gebeurd Maar ze mag van mij nu echt wel komen

Gelukkig is het einde in zicht!

Ik heb ook een migraineaanval gehad in de laatste fase van mn zwangerschap. Ik heb toen de vk midden in de nacht laten komen. Voor mn bloeddruk ook. Ik had ook verminderd zicht en enorme hoofdpijn. Migraine is vaak hormoongerelateerd en kan in de zwangerschap vaker uitvalsverschijnselen met zich meebrengen. Eng om mee te maken he? Gelukkig kan het geen kwaad verder.

Heb je de volgende afspraak bij de gyn alweer gehad?

Lfs

Ja het was heel raar, helemaal omdat ik het nog nooit mee had gemaakt. Ik dacht echt dat de bevalling ging beginnen
Ik heb 19 September een afspraak bij de gyn gehad en alles was perfect.
Volgende afspraak nu 4 Oktober pas weer en die is bij de 2e lijns verloskundige omdat ik daar uiteindelijk bij moet bevallen.