Heet!

Hoi hoi…
We hebben hier een groot probleem De warmte!
Weinig tot geen eetlust, dus maar wat fruit en diksap… Ook geef ik Mirthe koude opvolgmelk, van afgekoeld gekookt water!
W.b. het slapen… Pffff… probleem… Kan ik me ook wel voorstellen!
Ik wil haar wel lekker alleen in haar luier wegleggen maar Mirthe krabt dan aan haar borst… ;-(
Dus in een romper en ivm het rollen ook nog in een slaapzak (wel een zomer, hoor!!! )… We hebben haar nu in een bedje beneden staan, want daar is het het koelst… Gelukkig koelt het morgen weer wat af…

Veel liefs, Chantal
Mama van Mirthe (15-11-2001)

Mirthe haar eigen webplekkie: http://vrienden.clubs.nl/mirthe

nou slapen hier wonder boven wonder geen probleem het is hier boven 32 graden jordy slaapt gewoon snap jij het? ik niet ik zelf bijna niet geslapen grrrr maar ja morgen is het weer over zit vooral binnen daar is het toch het koelst… zo als jordy waker wordt lekker het badje in en mama met haar voeten er bij… heerlijk…

succes he

Tries

Hier was het binnen een graad of 30 Maar Eva heeft gelukkig heerlijk geslapen, hele nacht door tot kwart voor 10, gelukkig weer koortsvrij dus we zijn heerlijk naar het amsterdamse bos geweest en Eva heeft voor het eerst in het pierebadje gezwommen, het was echt heel lekker! En vlak voordat het koud werd waren we weg, en nu staan lekker alle ramen open want het is buiten koel en binnen nog steeds 29 graden

Groetjes, Els

Jaaa, wat was het warm he, heb Skye 2 dagen niet eens een romper aangedaan maar alleen maar korte en luchtige kleding.
Nouja slapen deed hij natuurlijk al niet dus dat verschil heb ik niet zo gemerkt…

Maarre… ik hoor nu onweer… brrrr!

Kim

Lijkt wel of Lucas hier de enige is die er niet zo veel moeite mee heeft. Eet niet zo goed maar er komen onder ook kiezen door dus dat kan ook het probleem zijn. Heeft zondag en maandag van 12.30 tot 16.30 geslapen!!! En dan van 19.00 tot ongeveer 08.30, wat een weelde he.
Hier valt het dus gelukkig mee.

Groetjes Miriam

pietje ook wonder boven wonder geen probleem,heerlijk de hele dag in badje en dan avons alleen ropmpertje en zomerslaapzak

Kussies