Heet patatje?

Onze Jolien slaapt in een slaapzak (gewatteerd ) en een lakentje (uiteraard met pyama en body). M’n nicht haar kleine slaapt in een gewatteerde slaapzak onder de lodger en bij hen is het 18° op de kamer. Jolien doet buiten een muts op, afhankelijk van de temperatuur al dan niet een jasje en dan zo de lodger in (of ik doe haar een ski-pak aan). m’n nicht haar kleinste heeft dezelfde muts, hetzelfde gewatteerde skipak en die gaat nog onder de (dubbelgevouwde) lodger. In de maxicosi zit jolien met een pul aan onder de lodger (dubbel gevouwen). Bij m’n nicht heeft dat kind een jas aan in de trappelzak, onder de lodger. ik denk dat jolien zou smelten. Is mijn dochter nou zo’n heet patatje? Kan toch iet zijn dat je met dit weer je baby moet kleden voor een poolexpeditie? Zolang ze aangenaam warm heeft en een muts op haar hoofd zit het toch goed? Of niet??

Raising kids is part joy and part guerilla warfare.
Lilypie 1st Birthday Ticker

Als ik naar buiten ga, doe ik Annika wel een mutsje op en een (winter) jasje aan. Ze ligt in haar wandelwagen onder een dekbedje, en als het echt koud is doe ik er nog een deken overheen. In bed ligt ze in pyjama onder een laken en deken, met een kruikje in de buurt. Ik denk ook vaak dat ze veel te warm is, maar ik wil ook niet dat ze het te koud heeft. Meestal check ik even haar nekje of ze het niet te warm heeft.

Yep, ben het met je eens.
Onze meid heeft nooi echt dubbele dingen aan op of om
Onze kraamverzorgster vertelde , een laag kleding meer dan jezelf
En daar hou ik me prima aan, zolang ik niet met een deken om me heen buiten loop, hoeft zij er geen twee, als je bgrijpt wat ik bedoel

Liefs Wendy

^Kijk dat dacht ik nou ook; 1 laag mee dan jezelf en aangeizne ik een vreselijke koukleum ben … ik check Jolien regelmatig of ze niet zweet. En nu dat vriendelijk aan m’n nicht haar verstand brengen. dan doet ze er nog mee wat ze wil

Raising kids is part joy and part guerilla warfare.
Lilypie 1st Birthday Ticker