Even een vraagje, Tom heeft afgelopen donderdag zijn menc en bmr prik gehad. Ze hebben gezegd dat hij van de menc de dag erna koorts en dergelijke kon hebben, wat ook gebeurde. maar hij heeft nu inmiddels nog steeds koorst. In de ochtend is er niets aan de hand, maar later op de dag loopt het op tot de 39,0/39,5. Hij oogt helemsaal niet ziek, en hij was voor de prikken net 3 dagen koorts vrij.
Baal hier wel van, want ik heb geen flauw idee wat het kan zijn. HIj is vrolijk, eet goed, drinkt goed (nog meer dan eerst, ivm de koorst) het enige wat opvalt is dus de koorst, en dat hij in de ochtend opeens heel vroeg komt (zo rond 430 gemiddeld). Maar na wat drinken of pap, slaapt hij ook wel verder. Heerst er wat ? want om heel eerlijk te zijn, denk ik dat vrijdag hij koorts had van de menc prik, maar waarom hij nu weer koorts heeft, weet ik niet. Eerder was hij nooit echt ziek, en had hij nooit koorts, en het lijkt wel dat sinds hij bij het kdv zit, hij elke week nu een paar dagen "ziek"is. Weten jullie wat eht is, en zou ik hiermee naar de dokter moeten morgen? Ik ben geneigd om niet te gaan, omdat hij verder niet ziek oogt. Wat vinden jullie?
liefs woezel