Heb echt ondanks mijn bandana zoektocht een fijne dag gehad.
na het avond eten ben ik met Rico naar buiten gegaan bij mijn ouders, en ik wilde naar mijn oude school omdat daar een zandbak was enzo.
maargoed het was verder dan ik dacht (half uur lopen en had geen buggy bij)
rico had 2 wasknijpers bij (haha de sneak!) en had die op mijn vinger gezet perongeluk… maar goed vond het wel grappig…
eigenlijk totaal niet boeiend…maar toen kwamen we er eindelijk aan…ik had gewoon beloofd van: rico jij mag in de zandbak spelen… en toen ik erachter kwam dat het verder lopen was wilde ik eigenlijk omdraaien, maar rico liep zo heel trots door van: yeah!
dus ben maar doorgeslenterd. kwamen we daaraan, was het helemaal vernieuwd, echt gaaf geworden voor kleintjes, dus hij heeft op de glijbaan gezeten en zei elke keer als ie omlaag ging: wieeeuw! wieeuw!
hij was helemaal blij. Toen kwam er een kindje van 2 aan met zn mama, heb gezellig met die moeder staan babbelen en Rico had in de zandbak met de bal gespeeld met dat kindje, en ook met een emmer en een schepje. echt hij vond het geweldig! ze waren echt aan het samen spelen en ik vond dat zo mooi! zaten ze tegenover elkaar in het zand alle 2 een schepje…waren ze vanalles aan het ondernemen… heb echt staan genieten daar.
toen nog terug lopen…blehh! maargoed halve weg rico gedragen want die was zo moe en had een poepbroek dat hij dacht: mama draag me maar!
ineens stopt er midden op de weg een auto. springt een meidje uit: inge!!
bleek mijn oude vriendin te zijn die ik bijna 10 jaar niet had gezien.
nou echt! ik was helemaal overdonderd en vond dat echt zo super!
Rico was wel een beetje verlegen maar dat was zo over, ze was helemaal weg van m!
we hebbe dus afgesproken dat als ik weer bij mijn ouders kom dat we eens afspreken. echt superleuk.
Daarna is Rico geknipt door mijn vriendin die s’avonds ook langs kwam (andere vriendin hoor) ze is tevens mijn stief-nichtje eigenlijk. Enfin…hij heeft weer een lekker kort koppie want het stak van alle kanten en begon helemaal te krullen op bad hair days.
Hij zat echt lekker rustig in de stoel en ging allemaal heel goed.
Toen wilde hij niet slapen…even drama gehad.
Toen hebben zij en ik lekker op een terras gezeten en mijn ouders op rico laten passen. echt heerlijk er even zonder kind tussenuit (niet rot bedoeld maar kom op… ik doe nooit wat zonder rico…waarom verdedig ik mezelf??)
nu ben ik net thuis en ben bek af van vandaag…
Had even zwaar de behoefte om dit met jullie te delen ben echt opgeknapt!