Heerlijke dag gehad

Heb echt ondanks mijn bandana zoektocht een fijne dag gehad.
na het avond eten ben ik met Rico naar buiten gegaan bij mijn ouders, en ik wilde naar mijn oude school omdat daar een zandbak was enzo.
maargoed het was verder dan ik dacht (half uur lopen en had geen buggy bij)
rico had 2 wasknijpers bij (haha de sneak!) en had die op mijn vinger gezet perongeluk… maar goed vond het wel grappig…
eigenlijk totaal niet boeiend…maar toen kwamen we er eindelijk aan…ik had gewoon beloofd van: rico jij mag in de zandbak spelen… en toen ik erachter kwam dat het verder lopen was wilde ik eigenlijk omdraaien, maar rico liep zo heel trots door van: yeah!
dus ben maar doorgeslenterd. kwamen we daaraan, was het helemaal vernieuwd, echt gaaf geworden voor kleintjes, dus hij heeft op de glijbaan gezeten en zei elke keer als ie omlaag ging: wieeeuw! wieeuw!
hij was helemaal blij. Toen kwam er een kindje van 2 aan met zn mama, heb gezellig met die moeder staan babbelen en Rico had in de zandbak met de bal gespeeld met dat kindje, en ook met een emmer en een schepje. echt hij vond het geweldig! ze waren echt aan het samen spelen en ik vond dat zo mooi! zaten ze tegenover elkaar in het zand alle 2 een schepje…waren ze vanalles aan het ondernemen… heb echt staan genieten daar.
toen nog terug lopen…blehh! maargoed halve weg rico gedragen want die was zo moe en had een poepbroek dat hij dacht: mama draag me maar!
ineens stopt er midden op de weg een auto. springt een meidje uit: inge!!
bleek mijn oude vriendin te zijn die ik bijna 10 jaar niet had gezien.
nou echt! ik was helemaal overdonderd en vond dat echt zo super!
Rico was wel een beetje verlegen maar dat was zo over, ze was helemaal weg van m!
we hebbe dus afgesproken dat als ik weer bij mijn ouders kom dat we eens afspreken. echt superleuk.

Daarna is Rico geknipt door mijn vriendin die s’avonds ook langs kwam (andere vriendin hoor) ze is tevens mijn stief-nichtje eigenlijk. Enfin…hij heeft weer een lekker kort koppie want het stak van alle kanten en begon helemaal te krullen op bad hair days.
Hij zat echt lekker rustig in de stoel en ging allemaal heel goed.
Toen wilde hij niet slapen…even drama gehad.

Toen hebben zij en ik lekker op een terras gezeten en mijn ouders op rico laten passen. echt heerlijk er even zonder kind tussenuit (niet rot bedoeld maar kom op… ik doe nooit wat zonder rico…waarom verdedig ik mezelf??)

nu ben ik net thuis en ben bek af van vandaag…
Had even zwaar de behoefte om dit met jullie te delen ben echt opgeknapt!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ha ha ha klinkt allemaal goed meid enne even iets zonder rico mag best hoor, naast mama ben je ook nog steeds Inge.

Groetjes,

Michèle

ja dat is waar, maar soms lijkt het alsof het me niet gegunt wordt
enne idd het was zo geweldig met peuter rico, hij was echt helemaal stoer met zn baby banz bril op zn koppie, en mama ook met zonnebril.
haha echt de blues brothers hahahaha. ohja hij wilde zn bril nu wel op, als hij maar in beweging is dan laat hij dat ding wel op

ik weet wat je bedoeld met dat ze het je niet gunnen maar soms moet je het even creeren zeg maar.

enne het lijkt als ze bezig zijn dat ze het niet door hebben.

Groetjes,

Michèle

ja stom eigenlijk he dat ik dat gevoel heb slaat eigenlijk nergens op.

idd wat je zegt, als ik b.v. de buggy vooruit duw dan laat ie het ook zitten, zolang er maar beweging in komt, of in de buggy of in zn benen
maar ik klap ook heel uitbundig als hij dat ding op heeft en zeg b.v. iets van: ooh rico wat ben jij stoer! echt een knap ventje! en klap dan weer.
hij gaat dan mee klappen en lacht heel stoer hahaha zovan: heheee ik ben het helemaal

Ja dat doet morgan ook met der staartjes maar daarna trekt ze ze toch weer uit…

Groetjes,

Michèle

Zo af en toe stuurt Chris me met geld de deur uit savonds, dat ik even met een vriendin ergens kan gaan zitten drinken… die lieverd…:smiley:

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

@Michele: haha, ja enals je opnieuw dr haren moet gaan doen op straat…schiet ook lekker op. laat je het dan zo? Of ga je toch de staartjes terugdoen?
Heb je inmiddels Morgan dr zonnebril weer uit de kast gehaald? houdt zij m wel op?

@Melanie&Christiaan:
Ja dat is erg lief van hem! soms als mijn vriend extra geld heeft krijg ik de helft. haha ga ik ook shoppen ofzo

Klinkt als een heerlijk dagje Inge! Top!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Heerlijk toch Inge, zo’n dag? En dan nog die zon en blauwe lucht erbij. Daar wordt een mens toch al zo gelukkig van (ik wel in elk geval). Enne…ik doe echt ook nog wel dingen zonder Eva hoor. Ik voel me daar nooit schuldig over ofzo, ik heb dat ook gewoon nodig. Volgende week ga ik met een vriendin een dagje shoppen, lekker toch! Wij hebben al het geld samen op een rekening, dus ik kan gewoon opmaken wat ik wil. Hoewel ik laatst wel een ‘waarschuwing’ kreeg dat ik te veel onzinnige dingen had gekocht. Zoals een spiegel voor Eef van 25,- (die ze wel echt te gek vindt) en een bijtgiraffe voor de baby van 15,- en ga zo maar door!

Groetjes Rainbow, trotse mama

@ Inge nee ik heb nog steeds geen idee waar hij is, maar ik merk het met petjes en zo die laat ze op dan. Als ze ze niet zelf op zet.

@ Rainbow… mutsje

Groetjes,

Michèle

Wat heerlijk Inge dat je zo’n leuke dag gehad hebt. Enne net als wat de anderen al zeggen, je moet je niet schuldig voelen dat je het naar je zin hebt zonder Rico. Logisch toch dat je ook even iets voor jezelf wilt gaan doen zonder Rico. Doe ik ook hoor en ik geniet er echt van. En daarna is het weer heerlijk je kleine mannetje te zien.

Groetjes,
Sandra