in 1 woord geweldig zo weekend,voor herhaling vatbaar echt…
we zijn zaterdag ochtend vroeg weggegaan,en waren iets over half 11 al in antwerpen,tasen in de kluis gedaan op station en toen de buurt verkent…
half 4 waren we in hotel na een ritje met de metro van 5 minuutjes,en een halte tever uit gestapt,maar goed mag de pret niet drukken.
hotel kamer was echt heel mooi en modern en we hadden een minibar,alleen had ik me gouden centjes niet bij me,zo zakje crocky uitdeel zakkje koste wel 2.75 hihiihh niet normaal,zei zit er geen briefje bij de rest van de xxl zak kan je bij de receptie halen,was blij dat ik zelf wat te snoepen bij me had…
daarna ff gezeten wat gedronken toen naar centrum daar heerlijk gegeten en ff nog blokje om en toen terug naar hotel,vond ebst wel eng moet ik bekkennen hoor 2 vrouwen alleen dan nog metro station in brrrrr,en ook vonden wij veel mensen die bedelen en ook echt strak voor je staan om geld te vragen,dus vandaar dat we vroeg naar het hotel terug zijn gegaan.
we hebben daar nog heerlijk wat gedronken daarna naar hotel kamer
zondag zijn we de stad ingegaan naar de vogeltjes markt geweest,was wel weer leuk was daar ruim 20 jaar geleden voor het laatst geweest,maar kon nog wel wat herineren ervan
ik heb wel lekker geshopt daar,kleding vooral,en voor het thuisfront ook wat leuke dingen mee genomen
volgende keer gaan we zekker weer samen,en ik ga ook me man en de kids een keertje zoiets doen
al met al een geslaagd weekendje,en bij thuiskomst 2 hele blije kindjes te wachten en dan kei hard roepen mama we hebben je gemist,dan schiet je vol he hihihihi
Bianca,Dylan & Kaitlyn