Dit jaar weer een lekkere lange tijd thuis in verband met zwangerschapsverlof.
Eind mei gaat mijn zwangerschapsverlof in. 6 weken voor de bevalling tot 10 weken erna en het is als het goed is dan heerlijk weer. Mooi vooruitzicht toch ?
Dat wordt lekker genieten van mijn ventje en twee kindertjes
Heerlijk vooruitzicht
Hoi Miranda,
Hoe ver ben je nu precies in je zwangerschap en gaat het goed met je??
Groetjes, Mariëlle en Joël
Lief dat je dat vraagt Marielle
Ik ben vandaag precies 17 weken en voel me supergoed.
Nog twee weken dan gaan we weer een echo laten maken
en daar kijken we heel erg naar uit.
Jij hebt vast al een hele dikke buik ?
Hoe verloopt jouw zwangerschap ?
En hoe reageert je zoontje op je alsmaar groeiende buik ?
Fijn dat je je (weer) goed voelt. Las elders dat je wel ziek bent geweest van de zwangerschap… We hebben je hier ook wel gemist hoor. Wat gaat het hard he met de ontwikkeling van onze kindjes?
Hier gaat het goed. Ik heb een ‘beschaafd’ buikje. Iedereen zegt dat ik maar een kleine buik heb, maar ik vind hem mooi en daar gaat het om. Je moet het ook allemaal maar meeslepen toch? Het verloop van mijn zwangerschap kun je evt. nog teruglezen hier op het forum. Er is wel veel gebeurd, maar ik ben blij dat die kleine nog steeds lekker binnen zit. Het voorbereiden van Joel is best lastig. Hij snapt er nog niks van. Ik noem wel buik en baby samen bijvoorbeeld, maar ja dat zegt hem in feite niks. Woensdag gaat Joel verhuizen naar z’n nieuwe kamer. Ik vind dat erg spannend. Wel gewoon z’n eigen bedje nog mee en wat vertrouwde spulletjes en schilderijtjes enzo. Tja, en dan komt de wieg en dan nog maar heel even. De tijd gaat echt verschrikkelijk snel nu. Aftellen vanaf 10 weken gaat echt snel. Ik denk dat Joyce straks aan het einde van jouw zwangerschap misschien wel net snapt wat er gebeurd, maar toch moet je het gewoon meemaken denk ik. Voor ons is het allemaal al zo wonderlijk een baby toch?? We zien wel. Het meest druk maak ik me over het voeden van de baby straks. Joel gaat vast vanalles uitvreten als ik m’n handen niet vrij heb…
Veel plezier met het uitkijken naar de volgende echo. Leuk hoor altijd. Ik mag morgen weer. Geniet er verder maar lekker van en tot schrijfs.
Groetjes, Mariëlle en Joël
Lekker juist toch, als je niet zo’n hele dikke buik heb, zo zie ik het ook.
Die van mij zet juist heel erg uit, nu al, en dat zit dan best wel in de weg vooral op het laatst. Ik moet zo naar mijn werk maar zal je verhaal eens gaan opzoeken morgen als ik uit mijn werk ben.
Wat spannend dat Joel gaat verhuizen. Ik ben benieuwt hoe hij het vinden zal.
En tja, dat hij er niets van begrijpt dat mama nog een baby krijgt… hij is nog
zo klein. Je bent er zeker wel heel benieuwt naar hoe Joel op zijn broertje of zusje zal reageren ?
En wat je schrijft over dat voeden, ja dat zal best wel dat Joel streken gaat uithalen omdat mama even haar handen niet vrijheeft. Dat voelen die kleintjes heel goed aan. Heeft ook wel iets grappigs vind je niet ?
Succes met de laatste lootjes he meis !
Groetjes van Miranda
Dat is zeker een lekkere vooruitzicht.
lekker genoieten van je kindje en van het kindje in je buik.
Ik ben nu 12 weken zwanger,
en volgende week weer een echo laten maken ivm de nekplooimeting,
maar of ze wat kunnen zien weet ik niet.
Geniet lekker van je zwangerschapsverlof,en ja voor je het weet is het er.
veel liefs van ons
bianca mv Nicky en beebje 22-08-2007