Heerlijk lente gevoel

Ik weet niet hoe het bij jullie is maar hier in Den Haag is het lente, de tuindeur staat open en morgan is voor het eerst dit jaar echt lekker in de tuin aan het rommelen en doen. Ik heb zelf opruim en schoonmaak kriebels en geloof me dat komt niet vaak voor. Dus mamma rommelt lekker binnen (kasten uitmesten en zo) en morgan speelt heerlijk buiten en mijn hui word lekker gelucht.

Groetjes,

Michèle

hmmm nou hier hetzelfde hoor.
alleen niet aan t rommelen haha maar wel volop aan het genieten.

liefs,
Rinske

Hier al weken dit gevoel … bij de eerste zonnestralen zaten we al met elkaar buiten … De boys met dikke jas maar toch

Vooral afgelopen dinsdag was het gewoon warm uit de zon…

Neem het ervan Michéle … GENIET ER OOK VAN … niet alleen bezig zijn

@ mini boy ha ha ha ja ik weet het, maar ik werd gisteren een beetje pissig dat de kasten zo’n zooitje zijn dus kreeg ik het verwijt van pappa doe dan lekker zelf ook wat. Dus dacht als ik dan toch een opruim weggooi bui heb dan maar meteen goed gebruik van maken. Maar ik ben ook met morgan aan het voetballen en zo hoor. En als het morgen ook zo is gaan we op de fiets naar mijn schoonmoeder ipv met de tram.

Groetjes,

Michèle

Heerlijk he? Bij ons stond de tuindeur ook open en je hoorde echt al vogels fluiten! Ik geniet er volop van en heb net al een linnen broek gekocht. Leve de lente, ik heb er verschrikkelijk veel zin in!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ja, heerlijk! Hier ook superweer. Papa is in de tuin met een nieuwe schutting bezig, Erik helpt op zijn manier en mama is inderdaad in huis aan het omrommelen. Heb net al een paar keukenkastjes uitgemest (wat hadden we veel dingen waarvan de houdbaarheidsdatum verstreken was zeg!) en schoongemaakt. Lang leve de lente, hoera!

Groetjes,
M

Hier zijn de kasten en de vakjes onder de salontafel weer netjes, ondertussen met morgan bezig geweest en blij dat ik vanavond pizza uit de oven heb voor pappa en mamma. Hoef dus alleen voor morgan wat te koken

Groetjes,

Michèle

Ook wij hebben heeeeeeeeeeeeeeerlijk genoten van dit weer…
Noah ging met opa en oma de stad in, en wij zijn met Joël heerlijk naar de winkel gelopen… en net vanavond nog even weer naar de winkel met beide kids… Heeeeerlijk hoor…

ik had vandaag geen zin aan schoonmaken, dus als het morgen ook zulk mooi weer is… waar ik wel van uit ga (ze zeiden rond de 16 tot 18 graden…) ga ik heerlijk bezig hier met de voorjaarsschoonmaak hahhahhahaha

Liefs, Melanie

Ja, heerlijk dat weer!!
Wel weer balen dat wij geen tuin hebben dan, maar we zijn lekker naar het park geweest vanmiddag.
Kon Seth lekker tussen de bomen schooieren, en met takjes in de grond peuren

Liefs, Anne

Heeeeeeerlijk, ik vrolijk er helemaal van op
Wel jammer dat Sylvie nog te klein is om buiten te spelen, maar wandelen doen we wel
@Michele: Leuke profielfoto heb je! Staat Morgan echt heel leuk, dat pakje

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Heerlijk weer vandaag! Met Senne, papa en de hondjes een heel eind gefietst, heerlijk!

Maare Melanie… morgen ben ik jarig en ze geven toch echt slecht weer af las ik net… ik las net maandag 15 graden en een hoop ZON!

Groetjes van Sascha en Senne

Het was hier ook zulk mooi weer, gewoon warm! En dan blijk je je voorjaarsjas niet meer te passen…
Vandaag mag het van ons regenen ( sorry dames!), wij gaan met Luka naar Ballorig!
En als het mooi weer is gaan we vanmiddag, na Ballorig, lekker naar opa en oma wandelen.
Maar met dit weer hou ik het nog wel een paar weekjes vol hoor!

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

@ Goudvisje dank je, het was die ochtend wel even dwingen dat ze hem aan hield tot aan de creche maar ze is er niet zo weg meer van geloof ik. Ze zag hem vanmorgen en het was meteen die niet aan hoor mamma.

Enne hopelijk is het vandaag goed weer want dan kunnen we op de fiets naar mijn schoonmoeder.

Groetjes,

Michèle

gisteren wast hier ook heerlijk wij hebben lekker lopen hangen in de speeltuin, onze tuin is nog 1 grote puinbende… (ik gebruik dat als opslag in de winter, … echt schandalig) manlief moet nog een paar dingen doen aan het huis van zijn mama, (ze zijn het aan het leeghalen want per 1 april ist van de nieuwe bewoners…) dus ja ik moet nog ff een weekje of 2 wachten voordat de aanhanger hierheen kan komen en wij ff een paar rondjes stort kunnen doen, dan is de tuin weer wat kindvriendelijk en kan ik pippy met een gerust hart erin loslaten… nou daar zit ik wel op te w8te hoor !!!

Pippy is geboren 17.07.2009

@Michele: Haha mama die niet aan hoor, geweldig

Nou hier moet ook nog een hoop aan de tuin gebeuren voor ik Sylvie er in los laat De vijver moet dicht en we moeten nog een schutting om de tuin heen
Hopelijk gaat het lukken voor het echt mooi weer is
Weet je wat ik altijd zo heerlijk vind, al die kleine lammetjes, kuikentjes, baby eendjes en noem maar op

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Morgan is alweer in de tuin aan het rommelen en heeft nu per direct besloten dat ze bang voor duiven is, en moeten wij ze steeds wegjagen. Ik probeer haar nu uit te leggen dat met 3 katten in de tuin ze niks te vrezen heeft

@ goudvisje… tja 2.5 jaar en een eigen willetje he

Groetjes,

Michèle

@Sascha: helaas word t geen 17/18 graden… je hebt gelijk!
Maar zou op jou verjaardag wel een mooie temp. zijn geweest!!

Liefs, Melanie

ja ik ook!! gisterenavond vond ik het zowaar benauwd… ging de hond uitlaten en kom buiten (half 8 was het geloof ik) en ik voelde echt zoiets van: pff wat een warmte komt er op me af. tjee!
net een nieuwe winterjas voor rico besteld verdorie

Ach als het maaar droog blijft dan gaan we gewoon als nog fietsen naar oma.

Groetjes,

Michèle

We hebben het weekeind ook genoten in centerparcs. 's ochtends om 7.30 een heerlijke wandeling maken met manlief (o)pa en de kleine meid.
En net toen we thuis kwamen heerlijk voor het eerst sinds we verhuisd zijn in onze eigen achtertuin gezeten. Wat een luxe gevoel

Laat de zon maar komen