Ja leuk he! Heerlijk… Lucas was dus zo vreselijk ziek geweest, hele dag huilen, Veronica ook al daarvoor, dan denk je echt wel eens, pffffffffff, ik wil ff rust hoor. Vandaag was Lucas plotsklaps helemaal weer beter! Hij ging voor de pratende kerstboom zitten (zo´n eentje die zingt en met zijn mond en ogen op en neer gaat) en zei heel hard: BOOMMM, nou wij helemaal applaus geven, bijna huilen van geluk hoor!! Ja, dan ben je echt gelukkig (om zo iets kleins eigenlijk hihi). Veronica mocht vanavond mee naar Kerstmis van Femke dr school (ja, ik ga naar de kerstfeesten van Femke, als tante, al jaaaaaaaren, ik hoor daar al bij het meubilair hihi) en Femke moest ff Veronica showen, dus op dr schoot, alle kinderen dr om heen. Genieten deden ze joh! ZO leuk. En toen ze ook nog eens mee ging dansen met de kinderen en zingen, naast mij (want ze mocht niet op het podium van mij, om zo alle aandacht weg te trekken, daar is ze echt errug goed in!!), nou dan vullen je ogen toch met tranen van ontroering hoor. Heerlijk he? Zucht, die kleine dingen, maken hele dagen ellende weer goed!
Geniet er maar lekker van.
Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo