Heerlijk! dan weet je waar je het voor doet

Jordy op bed, mama fles geven aan roy, boertje laten schone broek en dan?
jaaa en echt schater lach van wel een minuut! hij lachte al vaker met geluid maar dit keer was zo’n groote lach, toen kon mama haar tranen niet meer bedwingen,en dan weet je toch dat, wat er ook allemaal gebeurd, er godzeidank van die momenten zijn dat je kinderen alles oke maken, Toppie mama kan er gewoon weer even tegen, aan van 1 zo’n schater lach.

Liefs Tries

Gewijzigd door - mama van Jordy & Roy op 19 Dec 2002 19:31:11

Ja leuk he! Heerlijk… Lucas was dus zo vreselijk ziek geweest, hele dag huilen, Veronica ook al daarvoor, dan denk je echt wel eens, pffffffffff, ik wil ff rust hoor. Vandaag was Lucas plotsklaps helemaal weer beter! Hij ging voor de pratende kerstboom zitten (zo´n eentje die zingt en met zijn mond en ogen op en neer gaat) en zei heel hard: BOOMMM, nou wij helemaal applaus geven, bijna huilen van geluk hoor!! Ja, dan ben je echt gelukkig (om zo iets kleins eigenlijk hihi). Veronica mocht vanavond mee naar Kerstmis van Femke dr school (ja, ik ga naar de kerstfeesten van Femke, als tante, al jaaaaaaaren, ik hoor daar al bij het meubilair hihi) en Femke moest ff Veronica showen, dus op dr schoot, alle kinderen dr om heen. Genieten deden ze joh! ZO leuk. En toen ze ook nog eens mee ging dansen met de kinderen en zingen, naast mij (want ze mocht niet op het podium van mij, om zo alle aandacht weg te trekken, daar is ze echt errug goed in!!), nou dan vullen je ogen toch met tranen van ontroering hoor. Heerlijk he? Zucht, die kleine dingen, maken hele dagen ellende weer goed!

Geniet er maar lekker van.

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

hmmmm smelt heerlijk he

kan me voorstellen dta dan de tranen in je ogen springen.

geniet lekker van je mooi kanjers

groetjes bianca

Dus ik ben niet de enige die regelmatig met tranen in de ogen zit.
Pffff gelukkig.

Groetjes Miriam

Wij zijn dit jaar verhuisd van Amerika naar Nederland en hebben dus nogal wat onkosten en wonen tijdelijk in een woonboerderij die gemeubileerd is en al. Makkelijk, maar toch ook moeilijk om echt gezellig te maken.
Toch een kerstboom gekocht, maar ik verlang al jaren naar een leuk kerststalletje met beeldjes. Zit er niet in dit jaar, maar mijn zoontje Carlin had toch wat opgevangen.
Gisteravond kwamen mijn man en kinderen mij ophalen van mijn werk en Carlin zei dat als we thuis kwamen ik mijn ogen dicht moest doen, want hij had een verrassing voor mij… Ik heel benieuwd en netjes meespelen dus en wat denk je!!!

Hij had een kerststalletje gemaakt op school! Speciaal voor mij, zei hij. Ik moest toen bijna huilen dus.

Hij is nu 5 en kan soms onuitstaanbaar zijn, maar dit soort dingen maakt het weer dat je het snel vergeet.

Ook heeft hij eergisteren 20 kaarten geschreven met zijn naam erop. Uit zichzelf. Dat vond ik zo schattig.

Marty

Juist de kleine dingen die het doen he? heerlijk, gewoon spontaan. Spontaan een kus, of een arm om je heen ja dat doet jordy de laaste tijd regelmatig heerlijk dan voel je je zoooo gelukkig…

Tries

Hmmmm, spontaan een kus… Dat lijkt me wel wat! Ik moet hier bijna bidden en smeken, hij is het weer helemaal verleerd.
Maar als ik naar mijn werk ga en ik krijg een kushand voor het raam, dan smelt ik ook hoor.

Ze blijven je iedere keer weer verassen… zucht. Wat is het toch heerlijk, die kleine mormels