Heenweg een plezier trugweg een hellrit

wat is dat toch ik dacht eerst misschien ligt het eraan dat als we wat leuks hebben gedaan madam pipzilla gewoon geen zin heeft om naar huis te gaan, da’s te begrijpen… 2 weken geleden gingen we naar de speeltuin, super gezellig heen gewandeld samen met het buurmeisje, de terugwandeling hebben ze beide vanaf de speeltuin tot thuis lopen schreeuwen om een fluitje, echt de halve buurt liep uit van de herrie…
een week later gingen we hier naar de plas, ook met buurmeisje, heenreis allebei in de buggy ging prima, terugreis, moest ik tot 1000.000.0,0000 tellen want ze wilde nie in de buggy lopen ook nie, gillen krabbe bijten, blabla… echt een dramatisch geval, gelukkig mocht ze daarna ff bij buurvrouw spelen,want mama moest ff afkoelen,

en nu net weer moest ik ff naar de apotheek, het is denk 5 minuten lopen…prima op de heenweg met haar popje in de buggy… fantastisch, ze liep lekker door echt heel voorspoedig ging het …terugweg, reed ze met die buggy de bosjes in, loopt ze weer zomaar bij iemand naar binnen (ze laten hier regelmatig voordeuren open staan…) dus ze wilde nie meer lopen, ze wilde getild worden ze was moe, ikkke buggy ingeklapt, da mocht ook nie weer schreeuwen, wat is dat nu toch vraag ik me af ???

waarom gaat de heenweg zo goed en de terugweg nie, en ik bedoel het ligt er dus nie aan dat we weggaan van iets leuks doen want de apotheek is nu nie echt een feest ofz… en bovendien vertel ik haar altijd ruim van te voren dat we ergens weggaan… dus ze is voorbereid zeg maar

Pippy is geboren 17.07.2009

ahahaha…ze vind naar huis gaan gewoon nie leuk!
Ze wil weg zijn!

Gr, Danielle

Hihi lekker draakje!!!

Denk inderdaad dat ze gewoon geen zin heeft om naar huis te gaan. Het is veel te leuk om met mama op stap te zijn!
Misschien kun je het voor haar verzwijgen dat je naar huis gaat? Dus het gewoon benoemen als verder wandelen, en toevallig kom je dan vanzelf weer thuis? Hoewel Pip denk ik ook wel bijdehand genoeg is om de weg naar huis snel te herkennen

Anders een wedstrijdje er van maken? Dat wil hier nog wel eens helpen! Wie het eerste thuis is! Maar dan moet je wel zelluf ook gaan rennen he. Dus goeie schoenen aantrekken, hahaha.

nah da word de next stiletto run dan hahaha, vanaf de apotheek wel te doen hahaa!
ja je zou het bijna zeggen maar ben 1 keer voorbij huis gekrost omdat we de brief een straat verder moesten posten en toen heb ze bijna de wagenstoel afgebroken en luid gillend en snikkend :
MIJN HUIS!!!
en inderdaad madam is te slim want bij de bezinepomp gaat het van speeltuin al over naar ‘mijn huis’ dus dan word het misschien toch rennen voor mama, ik zal morgen eens proberen maar dan wel op me nikes hahaha

Pippy is geboren 17.07.2009

Hihi dat vermoedde ik al
Dochter hier weet ook feilloos de weg als we ergens een paar keer zijn geweest.

Als ik haar in de auto zet en niet vertel waar we naar toe gaan heeft ze dat altijd zo door! Ziet ze een bekend punt en roept ze al meteen wat we gaan doen

Gewoon morgen idd lekker je nikes aan!

hier ook zo eentje hoor haha! ik denk idd dat ze het gewoon te leuk vinden buiten. Al regent het pijpenstelen buiten, het eerste wat ze s morgens doet is naar de achterdeur rennen, die handjes tegen de ramen en dan roept ze : Y buiten pelen! haha. Of we nu terug komen van de speeltuin, winkel, kdv, oma etc etc. wil ook nooit mee naar huis. Soms ga je je weleens afvragen of ze het thuis niet leuk vinden ofzo he haha, maarja, buiten of ergens anders zijn natuurlijk allemaal spannende leuke dingen die ze niet kennen en thuis is het ondertussen wel een beetje bekend allemaal.

mama1980