vertel ik jullie dat roy al 2 nachten door slaapt laaste fles om half 12 en half 6 komt ie weer ssssssssttt niet te hard door vertellen hoor…
oja eeneeeee hij heeft zijn handen gevonden en denkt wat is dat? hahahahahahaha zooo zo leuk weer
Tries
vertel ik jullie dat roy al 2 nachten door slaapt laaste fles om half 12 en half 6 komt ie weer ssssssssttt niet te hard door vertellen hoor…
oja eeneeeee hij heeft zijn handen gevonden en denkt wat is dat? hahahahahahaha zooo zo leuk weer
Tries
zal op me tenen lopen hoor
haahhaha fijn nieuws he,hoop dat tie het blijft volhouden zo
groetjes bianca
Sssssst, wel lekker hoor, is toch al weer 2 nachten doorslapen.
Heb je die alvast gehad…
Ennu… volhouden Roy, voor je mama en papa.
Toch al een beetje een grote knul.
Groetjes Miriam
Hoi Tries,
Hartstikke fijn, joh !
Ik hoop dat hij het nog effe een tijdje volhoudt zo…heerlijk, eindelijk een paar uur achter elkaar slapen i.p.v. in “gedeeltes”
Groetjes, Bianca (mamma van Stephan)
Positief denken: Dit is mooi meegenomen, 3 nachten lekker doorslapen, toch? Nee hoor, alle gekheid op een stokje: Die kleine van mij sliep toen hij 9 weken oud was gewoon door, heerlijk. Legde hem er om 10 uur 's avonds in, en meneertje werd pas om 8:30 weer wakker.Klinkt ideaal he?.. Totdat mijn buurvrouw ook beviel van een klein mannetje, en de kamers van de twee ukkies grenzen aan elkaar. Errug fijn, maar niet heus!!! Zo gehorig als de pest, dus was het buur-jochie wakker, was Ian dat ook en andersom. Die twee maakten zo een eigen ritme…en niet bepaald in ons voordeel.( gaaaaaap!!!)Uiteindelijk, ook na 3 toevallige keren dat Ian doorsliep, en ik al bijna niet meer durfde te hopen, bleef hij doorslapen. Dusseh, in ons geval was 3 nachten doorslapen een gunstig teken. Hopelijk bij jullie ook!!! Hoi, Corrine