Hoi Allemaal,
Allereerst Inge bedankt voor je mailtje! Nog geen tijd gehad om je persoonlijk te antwoorden en nu even een vraagje voor ikkeben, dus alvast bij deze! Eerst even een update van hier thuis. Mijn vriend is sinds een week thuis. Dit is nog tijdelijk omdat hij nog een aanal operaties zal moeten ondergaaan. Revalidatiecentrum wilde hem nog niet opnemen om deze reden en het heen en weer gecross iedere dag anderhalf uur heen en terug trokken wij ook niet meer na zo’n 3 maanden. Tussenoplossing is dus nu thuis in een bed in de woonkamer met revalidatie aan huis. Erg druk nu dus met het verzorgen van man en kind en nauwelijks tijd voor internet, maar toch echt even een vraagje nu.
Toen ik mijn dochter vandaag ging ophalen op het kdv vertelden de leidsters mij dat mijn dochter s morgens tijdens het knutselen aan tafel ineens intens verdrietig was. Ze hadden het eerst helemaal niet in de gaten, want ze huilde zonder geluid! Toen viel een van de leidsters ineens op dat ze dus zonder geluid, maar met dikke tranen en een snotneus heel verdrietig voor zich uit zat te staren. Ik was hier nogal van onder de indruk en heb geen flauw idee waarom en vind het heel raar. Thuis is ze ondanks omstandigheden heel vrolijk en blij dat papa weer thuis is. Ik heb niet het idee dat het daar wat mee te maken heeft. Huilen zonder geluid heeft ze thuis ook echt nog nooit gedaan. Heeft iemand ooit zoiets gezien of ook meegemaakt? Het zit me niet lekker dat mijn meisje zo’n intens verdriet leek te hebben en ik niet weet waarom. Ook de manier waarop zit me niet lekker. Dat heeft ze echt nog nooit gedaan. Als ze thuis huilt is het luid en duidelijk en alleen als ze haar zinnentje niet krijgt of zich zeer doet ofzo.
mama 1980
Gewijzigd door - mama1980 op 12 Jul 2011 23:05:28