Heel veel slapen

Mijn zoontje (18mnd) slaapt sinds een week of 4 meer dan voorheen en de laatste 4 dagen slaapt hij echt veel overdag, hij is dan ongeveer over de hele dag verdeeld 6 to 7 uurtjes wakker.
Afgelopen weekend is hij dan ook wel wat ziek geweest (2 dagen koorts).
Eten gaat op zich wel goed maar als hij wakker is hij erg hangerig en huilerig, normaal is hij dat helemaal niet hij is altijd vrolijk en actief. Herkend iemand dit?

Groetjes Monique

Kan het staartje van de laatste sprong zijn of kiezen. Morgan was rond die periode ook hangeriger en moeier. Kan ook het weer zijn dat maakt dat die ukken ook niet echt weten wat ze met zichzelf aan moeten.

Groetjes,

Michèle

Marijn heeft rond die periode ook gehad dat hij veel sliep maar een periode daarna sliep hij weer heel weinig. En nu heeft hij weer een periode waarin hij heel veel slaapt soms wel 12.30 tot 17.00. We zijn al wezen bloedprikken maar hij dat was allemaal goed dus zal ook vanzelf wel weer overgaan. Hij slaapt nu sinds een week weer iets korter. Heb je een weer een beetje aan de dag en aan je kind.

Onze kleine Seth is ook 1,5 jaar en slaapt nu ook veel.
'S middags is 3 uur achter elkaar niet gek, en dan te bedenken dat hij eerst maar een half uur sliep:O

Ik denk dat het ook te maken heeft met het feit dat ze zo veel leren, en het allemaal moeten verwerken. Zo is Seth nu zo druk met allemaal verschillende dingen!
En dat hij ziek is geweest, zal er ook wel mee te maken hebben.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Ik heb vandaag even bij gehouden wanneer en hoeveel de kleine man wakker is. Dat waren 6.30 uur verdeeld over de hele dag want hij komt uit bed en na een uurtje wil hij alweer slapen en dan valt hij ook gelijk weer in slaap en dat voor een kleintje die nooit veel heeft geslapen. Ik heb toch voor de zekerheid een afspraak gemaakt bij de huisarts kan er maandag terecht. Misschien is het ook idd wel helemaal niks maar wil toch graag een bevestiging.

Groetjes

Logisch, als je je zorgen maakt, is de HA daarvoor.
Zou nu hem lekker laten slapen, als hij daar behoefte aan heeft!
Dan tankt hij weer lekker bij.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Wilde toch nog even laten weten hoe het is afgelopen bij de huisarts. De kleine man moest even bloed laten prikken en dat was gelukkig allemaal goed. Waarschijnlijk heeft meneer toch een enorme groeispurt doorgemaakt want het het gaat nu alweer een stuk beter.

groetjes