Heel veel slapen

Dion is vorige week wat grieperig geweest en is er volgens mij helemaal weer. Voor die tijd was hij na de voeding 1,5 tot 2 uur wakker soms 2,5 uur maar nu is hij na een uur al moe is slaapt ook weer tot de volgende fles en ik maak hem ook weleens wakker voor de fles omdat er anders teveel tijd tussen zit en ik niet met de flessen uitkom. Komt dit vele slapen nog door de griep, sprongetje of zou hij gewoon veel slaap nodig zijn.

denk dat hij aan het inhalen is. mijne sliep voorheen ook 3 uur achter elkaar nu slaapt hij maar een uurtje en ik zou het zo graag weer willen dat hij zoveel uur achter elkaar sliep. soms komt het nog eens voor dat hij zolang slaapt en dat ik hem idd zelf moet wakker moet maken voor een voeding, geeft niks hebben ze gewoon even nodig. maak je niet ongerust.

k denk ook een kwestie van bijkomen. Zo’n ziekte vergt veel van een kindje, en bovendien als bij jezelf een griepje voorbij is ben je ook niet van de 1 op de andere dag weer helemaal fit. Ik moet ook langzaam weer opstarten en ben vaak best moe dus het kan best dat hij idd weer goed aan het aansterken is.

Kan goed een sprong zijn (week 14,5 - week 19,5)

Groetekes, Sje