Heel veel slapen 7maand

Hallo,

Wie herkent dit???
Marijn slaapt de laatste dagen meer dan anders. Vanmorgen heeft hij net als de laatste dagen z’n eerste fles pas om 9.30 gehad, ik heb hem de fles gegeven maar als ik hem nog had laten liggen was hij ook zo weer in slaap gevallen. Na de fles hebben we even gespeeld 15 min en toen heb ik hem weer in bed gelegd en hij slaapt nu nog steeds 11.40. Hij is op dit moment wel verkouden maar heeft er eigenlijk geen last van, als hij wakker is is hij vrolijk en eet goed.
Ik vind wel dat hij de laaste tijd erg gegroeid is broeken zijn ineens een stuk korter geworden of z’n benen langer haha. Zal het kunnen zijn dat doordat hij zoveel gegroeid is dit dmv slaap weer bij moet komen of een sprongetje. Op dit moment is het 31 weken en 4 dagen. Marijn is op de uitgerekende datum geboren.
Het is niet dat ik me zorgen maak maar ben gewoon benieuwd of iemand dit herkent.

Groetjes Monique

9 maanden banner

Hoi monique

Ik denk dat het gewoon normaal is jordy heeft dat ook nu nog steeds hij is inmiddels 1 jaar maar hij heeft soms dagen dat hij heel veel slaapt bijna alleen maar, en dan weer een periode waarin hij niet zoveel slaap nodig heeft…
Als hij slaapt gewoon lekker laten liggen dat heb ik altijd gedaan en heb er niet echt problemen mee gehad…
Ze geven zelf wel aan waneer ze moe zijn…
Eigenlijk is het toch wel even lekker toch>? heb je even een moment voorjezelf

Veel liefs joyce

joyce

Ik zou me geen moment zorgen maken. Ze hebben weleens zo’n periode dat ze wat meer slapen. Maar ze leren in zo’n eerste jaar ook verschrikkelijk veel. Als je zelf zo heel veel zou leren in korte tijd, had je ook weleens periodes dat je vermoeider was en behoefte had aan meer slaap. Als ik mijn kind niet begreep, probeerde ik me altijd in precies dezelfde situatie te verplaatsen en dan snapte ik het ineens wel.

Groetekes, Sje

Bedankt voor jullie reacties.

Marijn was om 12 uur wakker heeft net lekker een broodje gegeten en ligt nu even in de box. Maar zie al aan z’n ogen dat het zo weer bedtijd is. Lekker laten slapen worden ze groot van zeggen ze ja. Als ik zie wat hij de laatste paar weken heeft geleerd echt zo mooi om te zien. Hij is ook net een spons wil alles zien/horen stel je voor dat ik wat mis.

Groetjes Monique

9 maanden banner