Heel veel poepluiers!

Ik weet niet of het normaal is, maar ik vind van niet!!! Luca heeft echt super veel poepluiers op een dag, tenminste dat denk ik. Meestal zijn het er 4 of 5, en allemaal echt flinke luiers hoor!!! Er zit geen tandje aan te komen naar mijn idee, en het is ook niet van die waterige zooi. Dus dames (en heren…), hoort dit, of heb ik nu een heeeeeeeeel bijzonder kind ? En waarom is dat opeens?? Het duurt nu al ruim een week, en hij heeft het al eens eerder gehad, toen werd het daarna weer minder.

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Grappig, hetzelfde zat ik mij vandaag over Kaya af te vragen toen ik haar 4e poepluier aan het verschonen was
Volgens mij heb ik ooit eens gehoord dat het wel normaal is…

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

volgens mij is dat normaal,maar zeker weten doe ik niet

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

Manon heeft wel regelmatig 3 op een dag.

Wat een onderwerp eigenlijk als je erover nadenkt!

Tessie

Hihi, Kaya zit nu dus op 5 vandaag

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

pfffffffffff ben blij dat ze van mij altijd net 1 had dylan niet die poepte wel hoor
zo 2 luiers soms wel 3

heb me nooit af gevraagd hoeveel ze nu per dag poepen maar zal best wel goed zijn,als het maar niet van de dunne poep is toch

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

ja, lekker onderwerp he
Maar ben blij dat ik niet de enige ben! Dus dan hoef ik me geen zorgen te maken. Ik dacht op een gegeven moment al dat er geen voedingsstoffen werden opgenomen, en alles gelijk uitgepoept!!! Maar dat valt dus mee…

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ruben zit soms ook wel op 4-5 per dag.
Maar meestal is er dan weer een tandje in aantocht.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Joyce heeft er ook wel vier a vijf per dag.
Ik begon me er al zorgen over te maken maar dat hebben meer
baby’s dus.