Oh mijn arme ventje heeft zo veel pijn… Ik heb er zelf om gehuild, het arme schaap!
Danny haalde hem uit bed vanmorgen en legde hem even bij mij in bed, maar hij begon keihard te huilen, en zei au au au! Hij wees naar zijn piemeltje, en ik rook ook al dat hij gepoept had. Gelijk dus er uit gegaan, en toen ik de luier open deed schrok ik me dood! Zijn piemeltje is helemaal dik, gezwollen, twee keer zo lang en dik, en oooh wat had hij een pijn Hij jammerde en schreeuwde en krijste… Het lijkt net of zijn eikeltje er uit is, en opgezwollen is door de poep(die trouwens enorm aangekoekt zat, dus hij zal wel al veel eerder al gepoept hebben) en dat het velletje er nu niet meer overheen terug kan. Alsof het een hele dikke blaar op zit en het staat echt op knappen!
Danny heeft gelijk de huisarts gebeld, en na even boos worden (hij kon vanmiddag om half 4 komen, pfff ik ga toch niet een hele dag met zo’n kleintje met zo veel pijn zitten!) mocht hij toch direct met Joey komen. Ze zijn er nu heen, pfff ik vind het zo erg Hopelijk kan er gauw iets aan gedaan worden, want hij kan niet eens zitten of opgetild worden. En hij loopt met zijn benen wijd…
Ik hoop gauw iets te horen, dan zal ik het hier ook laten weten wat er is. Wou ff mijn verhaal doen hoor!
Groetjes Anouk