Heel veel pijn

Oh mijn arme ventje heeft zo veel pijn… Ik heb er zelf om gehuild, het arme schaap!
Danny haalde hem uit bed vanmorgen en legde hem even bij mij in bed, maar hij begon keihard te huilen, en zei au au au! Hij wees naar zijn piemeltje, en ik rook ook al dat hij gepoept had. Gelijk dus er uit gegaan, en toen ik de luier open deed schrok ik me dood! Zijn piemeltje is helemaal dik, gezwollen, twee keer zo lang en dik, en oooh wat had hij een pijn Hij jammerde en schreeuwde en krijste… Het lijkt net of zijn eikeltje er uit is, en opgezwollen is door de poep(die trouwens enorm aangekoekt zat, dus hij zal wel al veel eerder al gepoept hebben) en dat het velletje er nu niet meer overheen terug kan. Alsof het een hele dikke blaar op zit en het staat echt op knappen!
Danny heeft gelijk de huisarts gebeld, en na even boos worden (hij kon vanmiddag om half 4 komen, pfff ik ga toch niet een hele dag met zo’n kleintje met zo veel pijn zitten!) mocht hij toch direct met Joey komen. Ze zijn er nu heen, pfff ik vind het zo erg Hopelijk kan er gauw iets aan gedaan worden, want hij kan niet eens zitten of opgetild worden. En hij loopt met zijn benen wijd…
Ik hoop gauw iets te horen, dan zal ik het hier ook laten weten wat er is. Wou ff mijn verhaal doen hoor!

Groetjes Anouk

Wat zielig zeg! Goed dat je je niet hebt laten afschepen door de huisarts. Hopelijk is ie er snel vanaf!

Och gossie arm schaapje, wat hebben de huisartsen toch. Als je zo in paniek belt voor zo’n ukkie weet je toch dat er echt iets is dan prop je hem er toch tussen. Ieder weldenkend mens snapt dat. Hopelijk valt het mee allemaal.

Groetjes,

Michèle

ooooooooh wat sneu!! ik snap het gelijk meis!! Ik herken rico’s kapotte billen en niet eens kapot maar gewoon vel eraf bloedend en al.
ik kan me de pijn in je hart helemaal voelen!
bah wat naar!
ik hoop dat de huisarts meteen wat pijnstillends voor m heeft en dat het niets ernstigs is ofzo! arm mannetje zeg! beterschap!

Wat zielig ik hoop dat er snel wat aan te doen is zodat hij geen pijn meer heeft!!

Ach got wat zielig anouk.
Wel belachelijk dat je pas half 4 bij de ha terecht kan zeg,
jeetje wat zal dat ventje een last hebben.
Sterkte met joey.

Gr Patries

Nou ik werd net gebeld door Danny. Joey heeft een flinke ontsteking aan zijn piemeltje, en daar heeft hij een antibioticakuur voor gekregen. Driemaald daags 15 ml. met een spuitje in de mond, en daarnaast mag hij zetpilletjes pcm tegen de pijn. Hij kon wel diaree krijgen van de kuur, dus we moeten hem veel drinken geven.
De dokter wilde het velletje naar achter trekken, maar Joey gilde het uit van de pijn, dus dat hebben ze maar niet verder gedaan. Pfff vind het zo sneu! Hopelijk gaat de kuur snel helpen!

Groetjes Anouk

Och gosshie wat vervelend hopelijk slaat de kuur snel aan inderdaad en helpt de pcm tot die tijd. Vertroetel hem maar lekker.

Groetjes,

Michèle

Gos wat sneu! Nou hopen dat de kuur snel aanslaat. arm ventje!!
Beterschap

Ach, die arme kleine knul! Zielig hoor!
Goed dat je doorgezet hebt dat je niet wilde wachten tot een afspraak vanmiddag half 4.

Da’s het fijne van onze huisartsen, die nemen telefoontjes over kinderen altijd heel serieus en we kunnen vrijwel altijd meteen komen. mogen we even tussen 2 andere afspraken door.

Alle beterschap en sterkte met de kleine man.

Groetekes, Sje

Ach, de kleine man… zo’n pijn

Sterkte met hem en ook ik hoop dat de pijn snel minder wordt!

Groetjes van Sascha en Senne

Ohhh wat zielig voor je ventje! Hoop dat die paracetamol een beetje helpt en de antibiotica snel aanslaat!!

Ach wat sneu! Ik hoop dat de antibioticakuur snel aanslaat. Beterschap met de kleine man!

Groetjes Natasja

Ach arm ventje beterschap

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

wat sneu zeg hopen dat de kuur snel aanslaat en pc ook flink wat verlichting geeft.
beterschap!

before you judge me, try hard to love me

Ach jee, arme Joey. Wat zal 'ie een pijn hebben. Veel beterschap, de kuur slaat hopelijk snel aan!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Ochhh arm ventje… Wat zielig voor hem… Maar ook voor jou, want je kunt niets doen op zo`n moment hè…

Ik hoop dat de kuur snel werkt, en Joey minder pijn heeft!
Sterkte meid!

Liefs, Melanie

Ach, wat zal hij een pijn hebben (gehad)! Wat zielig voor hem. Ik hoop dat de medicijnen snel aanslaan.

succes

liefs

Lilypie In verwachting Ticker

Ach wat zielig!!
Hoe is het verder gegaan vandaag?

Groetjes Shirley

Lilypie Second Birthday tickers

Het gaat gelukkig stukken beter met hem Hij heeft zo met spelen en zitten geen pijn, het is ook al stukken minder dik! Er is heel wat bruinig vocht uitgekomen, zag ik in de luier, dus de spanning is er af zeg maar. Maar als ik het wil schoonmaken huilt hij wel, en beweegt alle kanten op.
De kuur heeft hij nu drie keer gehad, en dat vind hij reuze interesant en heel lekker, gelukkig! Hij wil telkens zijn '‘puitje’'
Ik heb hem geen pcm gegeven, vanmiddag toen hij naar bed ging was het te laat om er een te geven zodat ik hem voor de nacht een kon geven. Maar ik heb verder niet gemerkt dat hij er pijn aan had , behalve dan met schoonmaken, dus ik probeer nu eerst zonder pcm. Ben een beetje bang ervoor ivm koortsstuipen snapje. Die heeft hij gehad, en als het uitgewerkt heeft en zijn temp stijgt, kan hij ze weer krijgen. Maar mocht hij vannacht wakker worden en pijn hebben, krijgt hij het alsnog, en dan om de 6 uur.

Groetjes Anouk