Heel veel huilen

Hallo,

Ik ben moeder van 4 kinderen.Mijn 2 zoontjes zijn een tweeling en we hebben erg veel moeite met 1 van de tweeling.Hij is nu 15maanden en hij huilt ontzettend veel. Aan aandacht ligt het niet,want dat krijgen ze allemaal evenveel. Mijn zoontje kan maar ongeveer een uur a anderhalf uur opblijven en daarna is hij helemaal op.In die tijd dat hij beneden is dan huilt hij alleen maar.We vinden dit behoorlijk frustrerend en we willen uiteraard het liefst dat ie lang bij ons beneden kan blijven,maar helaas red hij dat niet.
We hebben geen idee wat de oorzaak hier van kan zijn? Kan hij iets medisch hebben???
Heeft iemand hier ervaring mee dan hoor ik het graag!!

Groetjes vanessa

Ik zou het eens met de huisarts bespreken denk ik. Heb je het er al weleens op het CB over gehad?

Groetekes, Sje

Hoi,

Huilt hij vanaf de geboorte al meer dan zijn tweelingbroer en in vergelijking met anderen???/ hoe is zijn moteriek ten opzichte van zijn broertje is ie erg afwijkend. (ik bedoel niet ieder kind heeft de zelfde ontwikkelingssnelheid met de moteriek dan de ander. maar zie je een duidelijk verschil)

Het kan zijn dat er wat vast zit in zijn nek. Er is een naam voor echter kan er even niet opkomen. Ze zijn vaak ook minder in de moteriek. Soms vinden ze maar een houding prettig. Liggen op de rug is bijvoorbeeld erg pijnelijk.

Onze dochter huilde namelijk ook heel veel. En toen is zij daarop onderzocht. Zij had geen vastzittende nek. Maar kon niet tegen haar bewegelijkheid. Ze was te nieuwgierig naar wat het armpje of beentje van haar deed als ze per abuis bewoog. En omdat ze zo alert en dus wakker werd ze op den duur zo moe dat ze alleen nog maar kon huilen. Wij zijn haar toen gaan inbakkeren. Niet dat dit laatste een tip is op de leeftijd van je zoon is het niet meer mogelijk/ aan te raden.

Maar ik zou het huilen en veel moe zijn niet negeren en ermee naar de dokter gaan.
Van pijn hebben de hele dag en nacht wordt je moe. en van moeheid gaan kinderen vaak veel en langdurig huilen.

Hoop dat je er wat aan hebt. Veel succes ik weet wat het is om een huillende baby/kind te hebben. Je wordt er zelf ook moe van.

lon106

hallo,

ik ben met mijn zoontje naar de huisarts geweest en zij zegt dat het niet medisch is,omdat hij erg alert is,eet goed en is niet ziek.
Dus ik weet niet of het wel of niet medisch is…als er iets vastzit in zijn nekje hoe merken we dat??

groetjes vanessa

V.Reijnders

een osteopaat kan voelen of er iets mis is met een werfel. Misschien zou je eens langs kunnen gaan met hem!

Lilypie 1st Birthday Ticker

Lilypie 3rd Birthday Ticker

Hoi,

Inderdaad de oteopaat is daarbij een goede weg als de huisart het niet herkent. Veel van deze kindjes worden door de osteopaat behandeld. vaak een paar keer.

groetjes

lon106

Je kan er vaak (als er dus iets niet helemaal lekker zit) naar 1 keer een heel ander en tevreden kindje van “terug krijgen”.
Ik zou zeker een bezoekje aan de osteopaat maken. Baat het niet schaad het niet.
En weet je meteen of er iets is ja of nee
Sterkte