Niet heel slim van mammalief maar kijk maar eens wat een geluk zij en haar kind hebben:
Heel veel geluk
bizar zeg! ik heb zulk soort dingen wel vaker gehoord. wat heeft ze ongelooflijk veel geluk!!!
voor mij is dat dus ook echt DE reden dat ik zodra ik ergens een tijdje stil moet staan (bijv. zoals in dit geval) altijd de rem erop zet.
liefs,
Rinske
Moet zeggen toen ik het zat te kijken ik heel erg schrok
Pfffff ze hebben niet voor niets remmen erop
Gebruiken dus
Brr, het zal je maar gebeuren. Wat hebben zij en haar kindje geluk gehad zeg! Brr. Kippenvel.
Groetjes,
M
Ik had het vanochtend toevallig al gelezen. Jeetje toen vond ik het al eng, nu nog meer bij het zien van de beelden. Inderdaad, er blijkt niet voor niets een rem op die dingen te zitten, gebruiken dus !
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
Ik zag het filmpje inderdaad ook! Moraal van het verhaal: zet altijd je wagen op de rem of koop een goede broekriem zodat je je broek niet op hoeft te trekken als je op het perron staat te wachten.
Overigens, en dat maakt het iets minder eng om naar het filmpje te kijken (hoewel het ontzettend schokkende beelden blijven), de baby heeft het overleefd met alleen een snee in zijn voorhoofd.
Reden waarom-ie het overleefd heeft is het feit dat-ie goed ingesnoerd zat.
Groetekes, Sje
Pff je moet er niet aan denken hoe dit ook af had kunnen lopen.
Ik houd de buggy altijd vast of ik gebruik de rem. Moet er echt niet aan denken dat mij dit overkomt. Zo blijkt wel weer hoe voorzichtig je moet zijn met dit soort dingen.
Groetjes,
Sandra
Ik had aan onze kinderwagen (Bugaboo) een of ander riempje aan de duwstang zitten. Geen idee waar dat ding voor diende, zijn we nooit achter gekomen. (Anderen die een Bugaboo hebben die het wel weten waar dat ding voor is? Ben nog altijd benieuwd.)
Dat kon ik zo draaien dat ik er mijn hand doorheen kon steken. Ook al liet ik de wagen los, dan nog had ik dat riempje om mijn pols.
En als ik dat riempje niet om mijn pols had, zette ik de wagen altijd op de rem als ik hem losliet.
Groetekes, Sje
Ooooo, wat een goede beschermengel! Echt verschrikkelijk! Dat dat kindje het overleefd heeft is een wonder! Een paar maanden terug wilde een mama een foto maken op een klif in Frankrijk geloof ik. Ze vergat de rem en de wagen rolde van de klif. Het kindje viel meters naar beneden en was op slag dood. Zoiets lulligs als de rem vergeten kan dus verschrikkelijke gevolgen hebben. Ik moet zeggen dat ik de rem soms vergeet, vooral bij de kleinere buggy, maar dot soort verhalen maken je wel weer extra alert!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Hier ook bj het kleinste dingetje gaat ie op de rem. Gelukkig heeft Mervin dat ook want een vriend van hem vond dat onzin. Tot inderdaad dat ongeluk in Frankrijk toen realiseerde hij zich dat het soms heel snel kan gaan.
Groetjes,
Michèle
Oh bah wat eng zeg, wat een geluk hebben ze gehad!
Ik probeer altijd op de rem te letten, maar vergeet het soms ook! Maar dit zet me toch even weer aan het denken inderdaat!