Heel snel erg warm!

Ik kleed mn dochertje al aardig luchtig, maar ze heeft het heel snel warm, en daardoor krijgt ze vaak dat het bij haar okseltjes erg rood is, en in haar nekje, en achter op haar hoofdje allemaal rode vlekjes.
Wat kan ik hier aan doen?

Groetjes Susan

hier ook een meisje die het snel warm heeft.
Ik kleed haar luchtig aan en zeker in bed want dan heeft ze het helemaal snel warm.
Soms ook rode vlekjes. (warmte uitslag)
Kun je weinig aan doen trekken vanzelf weer weg.
Alleen als het echt schraal is onder haar oksel sudocreme of zinkzalf smeren, werkt perfect.

Groetjes Gytha

Hoi,

Nou weet ik wel dat dit mischien overbodig is te vragen. Maar katoenen kleding helpt het beste tegen warmte. je gaat er het minst van zweten.

groetjes

lon106

Dank jullie wel.
Ik gebruik ook alleen maar katoenen kleding anders is het echt veel te warm.
Maar wat laten jullie je kindjes aan doen als het erg warm is, ik twijvel dan altijd over korte mouwtjes en zo.
Misschien stom dat ik dat zo vraag, maarja ik twijvel dan altijd.
Omdat ik dan toch bang ben, dat ze het koud heeft.

Groetjes, Susan

susan als de kids zo klein waren als bij ons liepen ze rusig in een rompertje met korte mouwen

Renske heeft nu regelmatig alleen een rompertje zonder mouwtjes aan. Zeker nu het zo broeierig is. Houd gewoon in de gaten of haar nekje warm blijft. Is dat zo dan heeft ze genoeg aan. Krijgt ze het koud in haar nekje dan doe je een t-shirtje erbij aan. Liever te koud dan te warm!

Hoi,

Bij ons loopt onze dochter als het tussen de 20 en 23 graden wordt in een t-shirt en lang rokje , jurkjes met kort mouwtje en soms een legging van panty stof of capribroek. Er boven in mouwloos shirt ( vroeger romper) met korte broek of jurkjes/rokjes
Tussen de 15 en 20 graden capribroek met sneakersokjes en een shirt met lange mouw.

Soms bij 15 tot 23 graden s’morgens een hemd er onder. ligt aan veel wolken en binnen of veel buiten. dus warmt het snel op of niet.

groetjes

lon106

quote:
Dank jullie wel. Ik gebruik ook alleen maar katoenen kleding anders is het echt veel te warm. Maar wat laten jullie je kindjes aan doen als het erg warm is, ik twijvel dan altijd over korte mouwtjes en zo. Misschien stom dat ik dat zo vraag, maarja ik twijvel dan altijd. Omdat ik dan toch bang ben, dat ze het koud heeft.

Groetjes, Susan

Maar dat kun je toch gewoon uitproberen?
Lekker alleen rompertje aan,
als het iets koeler is een shirt met korte mouwen.
En dan gewoon regelmatig controleren of ze het te koud heeft.
Dat voel je snel genoeg.

Hylke heeft hier binnen met dit weer alleen een rompertje aan,
naar buiten toe wel een shirt en korte broek.

hoi,

damian heeft nu geen romper aan en alleen een shirtje met korte broek en binnen heeft hij vaak alleen het broekje aan,aangezien het hier binnen erg warm is.

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker