Heel onrustig tijdens drinken

Hallo moeders,
Er is al ooit een topic over gemaakt, maar kan het antwoord er niet bij vinden.
Dinant is zeer onrustig tijdens drinken. Hij begint ineens heel hard te huilen en denk dat hij krampjes heeft, maar daar heb ik al wat voor. Het is niet zo dat hij het bij elke fles heeft, maar voornamelijk de laatste twee voedingen. Ook is de speen gewoon juist en zitten er geen klontjes in. Hij begint ineens te krijsen. Ook klinkt het heel zwaar als hij drinkt, want het klotst ook echt in zijn maagje… snappen jullie hem ?
Weet niet zo goed wat ik hiermee moet, want hij heeft ontzettende honger en telkens begint hij te huilen. Het is dan ook geen boertje die dwars zit. Dus help ???
Verder doet hij het heel goed. Al twee nachten door geslapen. De eerste nacht tot 6.10 en vandaag tot zelfs 6.45 ! Helemaal top natuurlijk, maar vind het zo zielig als hij niet rustig kan drinken.
Gr. Natasja

[/url]

Heeft-ie dat onrustige drinken altijd al of is dat pas van de laatste dagen? Hij zit namelijk middenin een sprongetje. Verder zit-ie rond de leeftijd van de regeldagen (10 dagen, 6 weken en 3 maanden), dus het zou ook kunnen dat hij met zijn regeldagen bezig is en daarom wat onrustiger drinkt.

Groetekes, Sje

Morgan heeft dat ook tijdens sprongetjes, als ze alleen maar denkt dat je de fles weghaalt is het gillen en miepen. Soms de hele fles door. Ik dacht dat er iets mis was. Klontjes checken en zo en nu weet ik dat het een sprongetje is.

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Beste Sje,
Wat zijn de regeldagen ??
Morgan het is ook niet dat wanneer hij denkt dat wij de fles weghalen, maar gewoon ineens tussendoor.
Het is ook niet dat hij anders is dan anders, alleen met het drinken …!!! Kan het dan nog een sprongetje zijn ? Met Demi hebben we dat namelijk helemaal niet gehad op deze manier.
Gr. Natasja
PS de fles van 19 uur was ook drama, dus ben benieuwd naar de fles van nu. Ik ga hem pakken

[/url]

Goedemorgen,
Dat onrustige heeft hij eigenlijk nooit gehad, maar sinds de laatste dagen.
Gisteravond ging het redelijk, maar dat is als ik hem de fles geef. Als mijn man het doet dan is het dus erger. Terwijl hij er echt zijn best voor doet, maar dus onzeker wordt omdat het bij mij ietsjes minder is.
Gelukkig heeft hij wel goed geslapen vannacht ondanks dat hij dus de voeding van 19 uur minder heeft gedronken.
Ik word er een beetje zenuwachtig van, want weet niet wat het is. Hoop dat het idd tijdelijk is en weer over gaat.
Gr. Natasja

[/url]

Grote kans dus dat het het sprongetje en de regeldagen zijn, als het inderdaad iets van de laatste dagen is.

Groetekes, Sje

Sje,
Ik hoop het zo, want wordt er wel moedeloos van. Elke keer als hij de fles moet krijgen dan denk ik "hoe gaat het deze keer verlopen"en dat vind ik zo zielig voor hem.
Maar wat zijn nou die regeldagen ? Wat houdt dat in ? Je zal het vast wel een keer hier ergens vermeld hebben in het forum, maar please vertel vertel.
Gr. Natasja

[/url]

Kan ook goed dat hij al aan jou merkt dat met een zeker spanning gaat zitten als je hem de fles wilt geven. Die kleintjes voelen dat feilloos aan. Dus probeer er zo ontspannen mogelijk mee om te gaan en niet voorafgaand aan iedere fles al in de zenuwen te zitten.

Wat die regeldagen betreft, makkelijker als je op Google trefwoord regeldagen intikt. Dan krijg je uitgebreide uitleg. Scheelt mij een heel verhaal (moet nu namelijk de jongste van de psz halen!).

Groetekes, Sje

hallo Sje,
Ja klopt idd, want ik ben rustiger dan de wederhelft en dat merk je gelijk. Vanmiddag was oma hier en ging super, toen vanavond andere oma en ging ook goed dus misschien dat het toch door de zenuwen komt. Normaal vind ik het niet nodig om hem elke keer door iemand anders de fles te laten geven, maar wilde toch kijken hoe hij daarbij reageerde. Ook krijst hij dan ook wel, maar niet zo vaal als dat mijn man de fles geeft. Hij voelt het dus echt heel goed aan, maar toch is het zo zielig. Ik denk toch dat het krampjes zijn, want het komt op en het trekt weer weg en die ABC enzo dat helpt hier echt heel weinig. Moet weer iets anders gaan verzinnen daarop. In ieder geval bedankt voor je bericht
Gr. Natasja

[/url]