Ik werd vanochtend wakker gemaakt door een heel hard en vals zingende dochter en vond het geweldig. Ik vond haar in d’r slaapkamer met pyama uit en kleertjes half aan! Ze had dus d’r kast open gemaakt, vooral die onderbroek zat achterstevoren met een zaklamp aan d’r mond heel hard en vals twinkle twinkle little star te zingen! hahahah ik denk dat ik nog nooit zo hard gelachen heb, tranen stonden in mijn ogen, mijn man en ik probeerde de camera nog te vinden maar het moment was voorbij! Ik heb toch zo gelachen. Wat een gekke kids zijn er toch!
Heel hard en vals zingen!
hahaha, gewelig! Heerlijk om zo wakker te worden!
Wij worden tegenwoordig wel wakker met een versie van poesje mauw: Poesie MAUAUAUW… mompelmompelMIJIJIJ!!! MAUAUAUAUAW zo gaat dat ongeveer! Daar kan ook geen ochtendhumeur tegenop boksen!
Leuk, dat ze zichzelf ook al (enigszins) aan kan kleden!
liefs
Oh geweldig zeg. Jammer van de camera maar ik kan me er een beeld van vormen.
@ Liske volgens mij hebben Noor en Morgan elkaar gesproken
Groetjes,
Michèle
Wat een ding zeg! Echt lachen! Eva zingt hier: ‘Wa-wa-wa-wa-wah-wah!’ Dat komt uit Bad Romance van Lady Gaga! Zo begint dat lied: ‘Oe la oe la la la’ en zo verder! Ze is gewoon Gaga-fan!
Groetjes Rainbow, trotse mama
@Michèle: Zou wel handig zijn als Morgan de rest van de tekst kent… Kunnen ze een duet gaan doen.! Nora kan ook het begin van het tweede couplet: Poesie WAF
Zo schattig als ze daarmee de dag beginnen, met zo’n klein stemmetje helemaal los!
liefs
Oh nee morgan houd het niet bij couplet een en ze kan de hi hi hi ha ha ha van zag twee beren broodjes smeren
Groetjes,
Michèle
haha, nou in dat geval kunnen ze in ieder geval mooi samen zingen, Nora brabbelt tussen de bekende zinnen altijd wat, dus mooi wat het in ieder geval. Hihihihahaha (soms een hi-tje of ha-tje meer ) doet Nora ook enthousiast mee.
Wordt een goed repetoire!
liefs