HEEL goed nieuws

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik heb heel goed nieuws!!!

het pleeggezin heeft JA gezegt…

nu zijn jullie doof sorry ben ben zooooo blij!

nu moet het alleen nog gaan klikken, dus eerst gaan ze een keer bij haar kijken, zonder dat zij het weet, dan wordt er vertelt dat ze voor haar komen, dan een keer er spelen, dan weekend er slapen enz, als alles goed gaat wordt ze er eind november geplaatst, over het gezin zelf ga ik hier niks vertellen, wil ik best doen maar mail me dan maar! ivm, met je weet nooit wie er mee leest.

meiden jullie hebben echt goed geduimd

JIPPIE

Tries

Liefs Tries

Gewijzigd door - mama van Jordy & Roy op 14 Jul 2004 22:24:49

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
gaaf nieuws man heerlijk voor je zusje en ook voor jullie dat ze straks een warm plekje krijgt bij iemand

meis begrijp je helemaal hoor dat je blij bent dus je mag zo hard gillen als je wilt haha

Ik sluit me volledig aan bij mijn naamgenootje hierboven
Wat HEERLIJK!!!
Echt!
Ben zo blij voor jou en helemaal voor je zusje!
Nu, met Vivien uit het kindertehuis, besef ik NOG beter hoe belangrijk het is dat een kind een veilig, warm plekje heeft in een fijn gezin.
Helemaal te gek Tries!!!

Liefs, mamma van Stephan

P.S. je zusje heeft die mensen zelf dus nog nooit gezien?
Spannend hoor!
Ik vind wel dat ze een goede methode gebruiken (de volgorde van eerst komen kijken etc. etc. etc.)

Gewijzigd door - Bieb op 14 Jul 2004 23:46:06

helemaal te gek tries ik sluit me ook aan bij de andere meiden wauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuwauja elk kind heeft een warm plekje thuis nodig .ik hoop dat alles goed gaat toppie

groetjes marielle mama van tanja

Nu het pleeggezin ja heeft gezegt komt er een gesprek met de voogd, als dat alles klikt, gaat alles dus echt in stappen worden voortgezet… ja sam kent die mensen als wel nou ja kennen er wonen toevalling 2 meisjes ook bij hun waar mijn zusje al mee heeft samen gewoond en die man heeft een keer voor het huis gekookt… ze ken hem dus een beetje, maar verder helemaal niet…

Tries

Liefs Tries

Spannend hoor!
Ik duim voor jullie mee.

Liefs, mamma van Stephan

ik duim ook mee.

groetjes ingrid

Ik ken het verhaal niet helemaal, maar ik begrijp dat je zusje waarschijnlijk een goed thuis heeft gevonden. Zeker harstikke goed nieuws! Ik ben erg blij voor jullie!

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003