Heel erg zenuwachtig

Gister heb ik mijn vriendin gebeld, ze is namelijk 1.5 week over de uitgerekende datum. Ze moest gister naar het zieken huis voor een ctg, alles was goed. Maaaaar… toen ik belde had ze al een uur beginnende weeën. Spannend hoor, heb nog niets gehoord maar hoop toch echt dat het doorzet, anders moet ze naar het ziekenhuis.

Groetjes Miriam

we duimen mee voor haar

Kussies

Dank je Kim, maar ondertussen zijn we al weer een dag verder en heb ik nog niks gehoord. Ben op van de zenuwen, hoop wel dat het heeft doorgezet en dat ze ook inderdaad aan het bevallen is.
Jullie horen wat het wordt!

Miriam

foei bah erg he die spanning!!!

Kussies

jemig een dag! Of tis een lange bevalling of t heeft niet doorgezet. Of word je niet al te snel gebeld na de bevalling? Wel spannend hoor!!!

Groetjes, Els

Het is een meisje!
Heeft alles bij elkaar nog lang geduurd.
Is gister om 20.58 geboren. De weeën hadden erg lang geduurd, voor een 3e kindje in iedergeval wel. Ze heeft bijna 12 uur weeën om de 7 a 10 minuten gehad, en toen was er nog maar 1 cm ontsluiting. Dat was de rede zij de vk dat zij nooit strippen. Dat had de gyn nl wel gedaan. Ga dadelijk ff kijken.
Ben erg benieuwd. Ze weegt 3200 gram en ze heet Guusje.

Liefs,
Miriam

feliciteer je vriendin namens ons hoor! leuke naam Guusje! vrij vertaald naar hiddink??? hahahah

Kussies

Dank je Kim, zal ik zeker doen.
Ben vandaag even geweest, een lief frutje!!!
Guusje is niet van Hiddink, ze hebben nog 2 meisjes meer, Renee en Robin, past dus mooi in het rijtje.

Liefs Miriam

Gefeliciteeeeerd!! Leuk hoor!!

Groetjes, Els