Heel de dag binnen met regen

Nou…ik heb nou nog meer problemen met hem bezig houden!
Hij durft niet in de sneeuw te staan en ik heb NOG STEEDS geen SLEE!
En ik ben niet zo;n durfal dat ik met hem ga fietsen en met de auto rijden is op het moment ook niet zo,n hobby van mij.
Dus ook vandaag weer…en gister en eergister…binnengezeten…de was gedaan…gestofzuigd…eten gemaakt…allemaal samen gedaan…maar toch…hij zat zelfs al om half 4!!! in BAD!!!
Gewoon omdat hij zich verveelde…normaal is dit kwart over 5 half 6.
Heeft er een krap uur in gezeten.

Gaan jullie met de kleine nu boodschappen halen ofzo?
Ik kom met de wandelwagen niet door de sneeuw geduwd hoor!

Gr, Danielle

Wij zitten ook grotendeels binnen nu, want kom er met de buggy indd niet door heen, gister wel poging gewaagd, maar was gauw genezen

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ik MOEST vandaag boodschappen doen dus ik heb vanochtend een poging gedaan met de kinderwagen.
Ben aan het end vd straat omgedraaid…ging echt niet! Ik moet het ding mee trekken!

Heb hem vervolgens in de slee gezet en hupsakee!
Het enige probleem was dat hij op de terugweg in de slee in slaap viel waardoor hij helemaal voorover kantelde…met zijn neus op zijn knieën bijna.
Het was behelpen maar we hebben de buit weer binnen zal ik maar zeggen!

Ik ben met de auto gegaan. Was wel eng, maarja er moeten wel boodschappen komen.

liefs

Ik stuur mijn vriend om boodschappen

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Kon er vanochtend ook niet door met de wandelwagen. nou hebben wij gelukkig wel een slee waar wee een campingkinderstoeltje op hebben gezet zodat hij er niet uit kan vallen(alleen zo,n rekje erop gaat ook nog niet voor hem) met de fiets was het ook niet te doen hier en met de auto eigenlijk ook niet. Bij ons in het dorp word helemaal niet gestrooid. Maar ja heb ook geen auto, die heeft Marco altijd mee naar zijn werk. Ik heb ook geen rijbewijs want ik durf gewoon echt niet. Ik kan zo lomp zijn dat ik lopend nog tegen een lantaarnpaal op loop dus laat mij maar liever niet in de auto. Gelukkig is hier het ov prima waardoor ik me eigenlijk daardoor helemaal niet beperkt voel. Gelukkig is Rens net van de week jarig geweest dus die is nog niet uitgekeken op zijn speelgoed. Als rens echt z’n dag niet heeft dan laat ik gewoon de boel de boel en speel wat langer binnen met hem.

Groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

@ilovemyboy:…hahaha…ik zie het al helemaal voor mij, zo,n manneke dat vooroverkiept en er bijna nog afvalt zeg maar…hahaha.

Ik heb nog geen slee (maar die MoET er komen) maar helemaal naar de winkel is geen optie…net te ver.
Ik laat ons mam morgen wel ff komen oppassen (heb gesnipperd van mijn werk ben ik niet verplicht de straat op te moeten) en dan loop ik ff alleen, durf nu ook namelijk niet te fietsen en anders…ach…centerparcs heeft ook ene winkel, dan koop ik daar alles gewoon.

Morgen MOET niks in ieder geval!
Lekker 2 weken vrij nu…JOEPIE!!!

Gr, Danielle

Geniet ervan Danielle!

Het lukt mij de afgelopen dagen gewoon om met de wandelwagen door de sneeuw te ploegen. Brede luchtbanden, ideaal. Met de buggy is het inderdaad geen doen. Dus hier wordt gewoon nog elke dag gewandeld! Romantisch gezicht hoor, die hertjes in de sneeuw…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wij wandelen nu met de slee Met de buggy kom je er no way doorheen, en de wandelwagen betwijfel ik ook nog een beetje…
We hebben er zo’n rekje op zitten en doen dan een sjaal om zijn middel en knopen hem achter vast, werklt prima!! En hij maar wijzen naar alle sneeuwpoppen ed
De boodschappen had ik gelukkig vrijdag al gedaan voor de hele week, dus dat probleem heb ik donderdag pas weer
Ik moest vandaag wel naar de psycholoog, dus mijn vriend heeft me met Seth gebracht met de auto (doodeng!!!), en is toen met Seth gaan sleeen, en Seth heeft de hele auto doorgekropen toen ze aan het wachten waren, haha!!

Maar hij is wel heel erg pieperig, dus ik hoop dat hij morgen wat gezelliger is, want dan ben ik weer alleen met hem!
Liefs, Anne

Wij willen ook een skipak EN een slee, maar beide zijn ze niet meer te krijgen! Had ik maar eerder gekeken…Bij de H&M waren ze ook al weg en bij Scapino weet ik niet. Daar zijn ze 30,- en dat vond ik redelijk aan de prijs omdat wij dat pak niet veel gaan gebruiken aangezien Eva niet loopt en dus niet echt veel anders kan dan rollen en zitten in de sneeuw…en of ze dat leuk gaat vinden??? Toch lijkt het me ideaal als ze straks echt goed loopt! Of ze kan in dat pak op de slee! Ik ga eens op Marktplaats kijken!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Rainbow,

Ik heb dit weekend een skipak voor Tim gekocht bij de C&A. Ze waren nog in de aanbieding ook. Normaal 25 eur en nu 40% korting. Weet niet of je er al geweest bent, maar misschien is dit dan nog een optie.

Jammer he dat de sleeen overal zijn uitverkocht. Wij zijn dit weekend ook het hele centrum afgeweest, maar helaas zonder resultaat. Tim gaat altijd op maandag naar mijn ouders. Die hebben wel een slee, dus daar heeft hij gisteren op gezeten en hij vond het superleuk. Op een gegeven moment tilde mijn moeder hem eraf, zo van dan kan hij even lekker door de sneeuw lopen. Nou dat wilde hij niet, hij klom meteen weer op de slee.

Wij hebben de slee nu meegekregen, maar ja ik werk vandaag en morgen. Dus hopen dat de sneeuw nog even blijft liggen. Gelukkig heeft ze wel leuke foto’s gemaakt.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

@Rainbow ik had een superleuk skipak voor rens van marktplaats. Kwam bij de H&M vandaan en kon het overnemen voor 10 euro. Zeker omdat het dingen zijn die je niet heel veel gebruikt slijten ze ook niet en kun je dus op mp nagenoeg nieuwe pakken kopen voor een habbkrats. Die wij gekocht hebben was van de collectie van vorig jaar en was hooguit een keer of vijf gebruikt. Je ziet het er echt niet aan af dat het niet nieuw is. Hier is ook al niets meer te krijgen van dat spul. Wilde snowboots voor Rens, no way dat ze die nog ergens hebben hier. Heb hem ou maar gewone warme loopschoenen aan gedaan buiten. Hij loopt dan nog wel niet los maar als hij op de slee zit zal dat wel niet zoveel kwaad kunnen toch? In ieder geval vind ik zijn leren slofjes echt te koud voor nu.

Groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers