Heel de dag binnen met regen

Af en toe regen is niet erg, maar van mij mag het nu ook wel weer eens droog zijn. Tim vermaakt zich gelukkig heel goed alleen en vind het niet erg als we een dag niet naar buiten zijn geweest. Maar ik ga als het weer het toelaat altijd wel iedere dag met hem naar buiten. Maar helaas komt het er met die regen niet altijd van. Soms even tussen de buien door zoals afgelopen vrijdag. Toch even toen het droog was een stukje gaan fietsen. Hele weg droog en we zijn net binnen en het begint keihard te hagelen.

Vind Aaron zwemmen leuk? Anders zou je nog lekker met hem naar het zwembad kunnen. Ik ga iedere week met Tim zwemmen en dat vind hij ontzettend leuk.
Of toch een stukje wandelen met de regenkap over de buggy en jij onder de paraplu. Is natuurlijk niet alles, maar dan ben je wel even buiten.

Succes en laten we hopen dat het snel droog wordt.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Die regen, tjaah… daar wordt ik ook een beetje gek van!!
We gaan we vaak even naar buiten, met regenkap en paraplu, maar dan is het toch minder leuk
Papa is gelukkig nu wel al een tijd met Seth aan het wandelen, want het is droog!
Maar bij mij komen ook de muren op me af, als ik heel de dag binnen zit (huisje is een beetje klein), en ik wordt ook een beetje somber van de regen.

Seth is wel gewend dat we elke dag naar buiten gaan, maar kan zich nog redelijk goed vermaken. (Halen af en toe wat nieuw speelgoed tevoorschijn, vandaag een loopauto, die we even hebben geleend van iemand. Vindt hij geweldig, en hij kan er goed op zitten, en achter lopen!!!)
Ook wij hebben btw geen auto!!

Liefs, Anne

Lilypie First Birthday tickers

Ow, als ik geen auto zou hebben dan had ik het nog slechter
Ik kan wel gaan en staan waar ik wil das wel fijn.
Ben net met hem weeten fietsen want het is al een lange tijd vandaag droog en vanmorgen zijn we anderhalf uur buiten geweest vanaf kwart over 8 tot kwart voor 10!..toen wilde ik hem fruit geven maar hij weigerde voor de 2e keer (gister ook) opeens zijn fruit terwijl hij dat anders erg lekker vind

Gr, Danielle

[img]http://b2.lilypie.com/7kXip1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

@ Marsel dat bedoel ik ik weet niet beter, maar het klonk echt alsof je zonder auto echt aan huis geluisterd bent

Groetjes,

Michèle

Ik heb ook (NOG) geen auto, maar als het regend ga ik echt wel op de fiets… Vindt het ergens ook wel lekker om op de fiets te zitten… lekker frisse neus halen.
Maar goed, ook noah kan zich zelf niet goed vermaken met dit weer.
We zitten ook soms hele dagen thuis… gelukkig kan hij zich wel vermaken met de dingen die ik thuis ook doe, zoals Stofzuigen etc.
Op zn speelgoed is ie ook al wel uitgekeken.
Zou nu ook wel blij zijn als ik morgen mn autootje heb…dan kan ik wat vaker weg zonder nat te regenen.
Maar als het droog is, gaat mama lekker op de fiets:D

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Lilypie Tweede Ticker

oh ja het rare is als papa in het weekend vrij is, kan klein meneertje HEEL GOED alleen spelen!! Grrrr

Lilypie Tweede Ticker

Nou , haha
Ik bedoelde eigenlijk meer van:
Me auto was kapot gegaan terwijl ik op de snelweg reed , daarom was het het ergste van alles.
Ik stond met kind & al over de vangrail aan een dijkje, met een wind die ons bekant meenam!
Gelukkig had ik nog een dikke slaapzak in de auto liggen, want het was koudddd & nat. Het was op dat moment dan wel droog, maar nayaro is al zo snel ziek. Dus hem proberen zo goed mogelijk warm te houden, want ik blijf dus niet in de auto zitten he, lang zo’n kei drukke snelweg!

Ik heb pas sinds juli me rijbewijs, dus heb het ook altijd zonder gedaan. Maar ik vind het toch wel ideaal hoor, zo met boodschappen en andere dingen doen! Ben ik niet zo afhankelijk van me vriend als ik iets moet halen of ergens heen wil!

Nayaro - Danil / 14 September 2008

Oke ja das bout. Dat wil je zo ie zo niet maar met zo’n kleintje al helemaal niet natuurlijk.

Enne het was niet rot bedoeld hoor, maa het kwam er zo mooi uit. Overigens zijn er mensen die mij verwijten dat ik er geen heb hoor omdat ik wel een kind heb. Alof een rijbewijs een must is dan.

Groetjes,

Michèle

Nou Michelle, ook hier werd het wel verweten dat ik geen rijbewijs had maar wel een kind, en vooral omdat we nog een kindje zouden willen.
Ik deed/doe alles op de fiets, het is niet altijd makkelijk… maar een auto is ook hier geen must.
Nu heb ik mn rijbewijs 3 weken… en als het doorgaat vanmiddag een auto, maar dan nog ga ik niet alles met de auto doen… heerlijk toch de fiets???

Lilypie Tweede Ticker

Mijn moeder was 31 toen ze haar rijbewijs haalde (ik heb dius nog een jaar ) Maar ze had geen geld voor aan auto dus eigenlijk heeft ze tot haar 45ste alles met de fiets gedaan en dat met 2 kids en een hond die overal mee naar toe gimg.

Groetjes,

Michèle

Vind het echt de grootste onzin dat je perse je rijbewijs moet hebben, omdat je een kind hebt. Ik moet eerlijk zeggen ik heb vanaf mijn 18e mijn rijbewijs en ben er erg blij mee. Maar ondanks dat ik mijn rijbewijs heb probeer ik ook zoveel mogelijk lekker op de fiets te doen. Als je er niet bij na denkt dan pak je op een gegeven moment overal de auto voor.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Inderdaad Sandra, Ben ik helemaal met je eens…
Ik zou straks alleen met ECHT slecht weer ff de auto pakken!

Lilypie Tweede Ticker

Ik vind het ook totaal geen must!
Me auto is nu stuk, en we wilden eigenlijk gaan kijken voor een andere, maar financieel gezien is dat even niet haalbaar. Dus ik ga ook gwn weer lekker zonder auto verder, me vriend die werkt met de auto van de zaak dus staat hier alleen in het weekeind een auto voor de deur! Nou prima … dat moet dan maar even zo zijn … Verder heb ik verlopig nog OV, dus openbaar vervoer is gelukkig wel gratis … En ja … dat gevoel heb ik ook wel eens gehad hoor, dat ik wel een kind had maar geen rijbewijs?
SO WHAT? …
Ik heb liever 10 kinderen, dan 10 auto’s hoor hahah … vind fietsen en wandelen ook heel belangrijk voor kinderen, dus zonder auto overleef je ook wel… het is alleen weer ff aanpassen, en inplannen …

Nayaro - Danil / 14 September 2008

Mijn ma had 4 kids en deed ook alles op de fiets, Met 3 kids op haar fiets, vraag me niet hoe maar ze kon het en dan was mijn schoolook nog op 1 km fietsen, en dit deed ze ook in de winter, moet er niet aan denken!

Zooooo 3 kids op de fiets!
Hele prestatie!

Ik vindt het zelf altijd zo zielig in de winter… Naja wat voor winter kennen wij nu nog, maar goed… het is wel koud… brrrr en dan op de fiets door de sneeuw bijvoorbeeld… dan pak ik wel de auto…

(Heb gister trouwens een autootje gekocht) Peugeot 106 :smiley:

Lilypie Tweede Ticker

Lang leven de skipakken melanie

Groetjes,

Michèle

Jaaa waar de skipakken al niet goed voor zijn Michèle… maar het idee…

Lilypie Tweede Ticker

Leuk is anders, maar als je niet anders kan moet je wel!

Ha ha ha daar denk ik maar even niet aan Melanie enne het is al twee dagen droog nu

Groetjes,

Michèle

Ja gelukkig wel…

Lilypie Tweede Ticker