Heeft iemand voor mij

nog een ouderwetse (lees 5 jaar oud ofzo) buikband, gewoon zo’n tricot ding…

ik ga nl in februari nog op wintersport en mijn broek wil natuurlijk niet meer dicht… heb zelf eentje vanmiddag erom heen gebruikt en dan blijft mijn skibroek lekker zitten

heb alle winkels gehad maar niemand verkoopt ze meer…

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Ik heb ze net weg gedaan, anders had je ze van mij mogen hebben!
Hoop dat iemand anders ze nog heeft!
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Wat bedoel je precies?

Ik heb wel een band die je buik accentueert (schrijf je dat zo pf), maar weet niet of dat is wat je bedoeld.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Ik heb ook nog wel een band. Ook zo’n die je buik accentueert. Gewoon bij de Miss Etam gekocht. Maar als ik je bericht zo lees, bedoel je die niet…

Groetjes Natasja

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://m2.lilypie.com/trDOp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - kringeldingetje op 03 Jan 2010 19:27:16

Zijn die buikbanden niet meer te koop joh?! Ik dacht dat dat wel een blijvend produkt was?!

Tenminste ik neem aan dat je die leuke bedrukte banden bedoelt die je zo leuk over een T-shirt kon dragen? Of bedoel je van die steunbanden voor onder je kleding?

Ik moet nog ergens ver weg van die banden hebben liggen volgens mij, maar geen idee waar. Ik zal eens voor je gaan zoeken. En ondertussen gewoon hopen dat iemand anders ze nog bij de hand heeft liggen.

Heb je al op Marktplaats gekeken trouwens?

Groetekes, Sje

Ja, op marktplaats staan er sowieso tig voor bijna geen geld.

Groetekes, Sje

Mijn buurvrouw had toen die tijd dat zij zwanger was ook zo`n band, en ik wist niet wat ze bedoelde, zijn we naar de Livera geweest en die hebben ze dus nog, en hebben ze het me laten zien!! Lijkt me heerlijk zitten!

Misschien dus bij de Livera of andere lingerie winkels???

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

ja zo’n ouderwtse hebben ze niet echt enne as gaf me nog een linkie maar die dingen waren 18.95 per stuk… beetje duur voor een week vind ik want ik gebruik ze echt alleen die week

heb miss etam, c&a. h&m , v&d, prenatal allemaal al gehad

lingerie winkels nog niet aangedacht

marktplaats ook niet over nagedacht, dacht hier hebben de dames ze misschien gewoon nog in de kast liggen hahah

Zo’n ouderwetse heb ik niet helaas.

Liefs Michelle

@kimmetje: hier verkopen ze gewoon bij de blokker, je hebt dan ook zo’n ding wat op een panty lijkt wat voor je bovenbenen, billen en buik is, maar ook alleen voor de buik, die koste daar 7 euro.
weet niet of ze ze bij alle blokkers hebben maar bij de onze in ieder geval wel, en dat is ook zo’n ouderwets ding zeg maar…
hier vekropen ze ze ook voor vast dus niet alleen ter aanbieding

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Bedoel je zo’n buikband die je ook kan gebruiken bij rug- en bekkenpijn? Die had ik namelijk ook tijdens m’n zwangerschap en heb ze nog liggen. Dan heb je zo’n steunband onder je rug en zo’n lap stof om je buik dat elastisch is. Van het merk Anita.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

ik ben weer naar miss etam getogen en zowaar 2 banden gescoord!!!

Fijn dat je ze hebt

Liefs Michelle

Ah, tof dat het gelukt is!

Groetekes, Sje