Heeft iemand een leuk idee

Jordy en zijn papa zijn 23 mei samen jarig Jordy 2 jaar papa 33 jaar…

vorig heb ik van hun samen een foto gemaakt in feeststemming en daar een uitnodigingskaart van gemaakt, ik wil nu weer een kaart maken maar wil wel iets anders van vorigjaar heeft iemand een leuk idee?

Liefs Tries…

Pfff…moeilijk hoor. ff denken…
Ehm… je zou twee hand-afdrukken kunnen doen (je weet wel: kliederen met vingerverf!) Dus van allebei 1, net alsof ze zwaaien en dan erboven de tekst: “Hallo!” (of iets dergelijks). Het is tenslotte bedoeld als uitnodiging, toch?
En op zich staat het wel lief: zo’n klein handje en een grote hand.
Verder weet ik zo gauw niets. Meestal kom je toch weer op een foto uit omdat dat gewoon heel leuk en persoonlijk is.
Ik hoop dat je wat aan mijn tip hebt! Wie weet kom je daardoor nog wel op een ander idee.
Veel succes in ieder geval en als me nog wat te binnen schiet dan hoor je het wel!

Groetjes, Bianca

Misschien een leuk idee om van Peter een foto op te zoeken toen hij net zo oud was als Jordy nu, en dan een foto van Jordy erbij, scannen, en bewerken op de computer…(zodat het net lijkt alsof de wtee foto’s uit dezelfde tijd komen) Raadseltje erbij, wie is wie…en hoe oud?? Dan daar een leuk kaartje er van maken, en aan de binnenkant zoiets zetten dat men dan en dan met eigen ogen zal kunnen bekijken of ze het raadseltje goed hadden, op het feest van zo en zo laat…???

Toen Ian jarig werd (1) had ik echt een super eigenwijze uitnodiging gemaakt! 2 a-viertjes, geheel vanuit hemzelf verteld…heb daar heeeeel veeel leuke reacties opgekregen. In het kader van de privacy wil ik je wel een exemplaar mailen. Misschien brengt het je op een idee??
succes, ik hoor het wel!
liefs, Corrine