Hallo.
Ik ben al anderhalve week aan het piekeren en doen hoe ik nou Ruben zijn dagritme kan veranderen, hij geeft duidelijk aan dat er een fles je af kan, maar ja hoe pak ik dit nu even aan?
Ik zal het zo goed mogelijk proberen uitteleggen dus hier komt een heel lang verhaal!
Op het moment verloop de dag zo:
8:00 uur aankleden + Fles 240 cc
9:30 uur op bed.
11:45 uur groenthap
12:15 uur Fles 220 cc
13:30 uur op bed.
15:45 uur Fruithap.
16:15 uur Fles 220 cc
17:30 uur op bed.
19:00 uur in badje.
19:30 uur Fles 260 cc+ 3 schepjes nutrix
20:00 uur op bed.
Om 8:00 s’morgens moet ik hem zelfs wakker maken, de eerste helft van de fles gaat goed de tweede helft speelt hij mee.
om half 10 is hij echt moe en gaat dan op bed na max 5 min jengelen valt hij in slaap tot een uur of 10:30-11:00 uur dan speelt hij tot 11:45 uur.
De middag fles van 12:15 uur is was helemaal geen prbleem, maar nu hij de groente hap krijgt drinkt hij misschien hooguit 180 cc op. en dit word met de dag minder.
15:45 uur moet ik hem de ene keer wel wakker maken en de adere keer niet.
De fruithap gaat altijd goed maar de fles na een halfuurtje is de laatse dagen een drama hij wil hem niet, na 100 cc houd is op.
meetsal geeft ik hem dan een sapje van 100-150 cc en dat drink hij wel helemaal op.
En dan gaat hij dus 17:30 uur op bed terwijl hij om 19:00 uur weer in badje moet, hij ligt dan ook zo vast te slapen dat ik van de week zo schrok hij was gewoon niet wakker te krijgen.
En meestal is hij dan ook zwaar saggrijnig als hij nog in bad moet.
Dit slaapje zou ik er dan ook graag uit willen hebben, en de fruit en groente hap omdraaien zodat hij om half 6 met ons kan mee eten.
Maar ja hoe pak ik dit aan want het is nog steeds een lekkere slaapkop.
dus alle ideen zijn welkom.
Groetjes Marianne Mama Van Ruben